خالق Garry’s Mod از طرف سازنده توالت Skibidi DMCA دریافت کرد

خالق Garry’s Mod از طرف سازنده توالت Skibidi DMCA دریافت کرد

گری نیومن، خالق Garry’s Mod، از طرف سازنده SKibidi Toilet یک DMCA دریافت کرده است. DMCA اطلاعیه ای برای استفاده از دارایی های Skibidi Toilet در Garry’s Mod است، که او ادعا می کند دارایی های او هستند. با این حال، بیشتر دارایی های Skibidi Toilet از Half-Life 2 می آیند، به این معنی که خالق Skibidi Toilet واقعاً پایی برای ایستادن ندارد.

با وجود ارسال DMCA از طرف سازنده، آنها DMCA را تأیید نکردند یا از آنها در وهله اول درخواست ارسال نکردند. “بازی‌های غیرمجاز Skibidi Toilet Garry’s Mod که در همه جا تبلیغ می‌شوند، درآمد قابل توجهی ایجاد می‌کند. مطلقاً هیچ محتوای مجاز Steam، Valve، Garry’s Mod مرتبط با Skibidi Toilet وجود ندارد.” علاوه بر این بیانیه، آنها شماره ثبت حق نسخه‌برداری خود را ارائه می‌کنند که همه چیز را در محتوای میم که دارای حق نسخه‌برداری است نشان می‌دهد.

این شامل شخصیت‌هایی مانند «فیلم‌بر تایتان، بلندگوی تیتان، مرد تلویزیونی تایتان و توالت اسکیبیدی» می‌شود که همگی دارای حق نسخه‌برداری هستند و به آن‌ها حقوق شخصیت‌های توسعه‌یافته با دارایی‌های Half-Life 2 را می‌دهد که متعلق به Valve هستند.< /p>

باید دید با این تلاش DMCA در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، زیرا Skibidi Toilet آشکارا از دارایی های Half-Life 2 متعلق به شیر. خالق محتوای میم بیانیه کوچکی را در سرور Discord خود منتشر کرد. آنها در ادامه می گویند، “شما. آیا راهی برای تماس با گری وجود دارد که من به Garry’s Mod ضربه نزدم، و سعی می کنم بفهمم چه چیز دیگری در نامه نوشته شده است؟”

شرکت Invisible Narratives متعلق به آدام گودمن و مایکل بی، این DMCA را از طرف سازنده ایجاد کرد. در اخبار اخیر، این شرکت حقوق ساخت فیلم توالت اسکیبیدی را تضمین کرده است. باید دید که آیا این اعتصاب به عنوان یک شوخی صورت گرفته است یا در هنگام نوشتن نامه ای که قرار است برای گری نیومن ارسال شود، غیرمنطقی بوده است.

اینکه آیا Valve در این فرآیند دخالت خواهد کرد یا نه یا اینکه گری نیومن بیانیه ای در مورد DMCA ارائه خواهد کرد فعلاً مشخص نیست. با این حال، با توجه به اینکه دارایی‌هایی که برای محتوای میم استفاده می‌کنند، از قبل متعلق به Valve هستند، بعید است که روایت‌های نامرئی بتوانند روی آن بایستند، صرف نظر از اینکه حق نسخه‌برداری آنها بر شخصیت‌ها وجود دارد یا خیر.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل