اخبار روزفناوری

نحوه نصب iOS 18.1 بتا و فعال کردن Apple Intelligence برای دسترسی زودهنگام در آیفون

نحوه نصب iOS 18.1 بتا و فعال کردن Apple Intelligence برای دسترسی زودهنگام در آیفون

اپل به تازگی اولین نسخه بتای iOS 18.1 خود را برای همه توسعه دهندگان منتشر کرده است. که با پشتیبانی از Apple Intelligence ارائه می شود که می توانید همین الان روی iPhone یا iPad سازگار خود آزمایش کنید. ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی اپل بیش از یک ماه پس از معرفی iOS 18 در رویداد WWDC ارائه می‌شوند. اگر علاقه دارید، می‌توانید همین الان آخرین نسخه بتا را نصب کنید، اما این بار، Apple Intelligence مستقیماً در دسترس نخواهد بود، زیرا باید آن را از طریق برنامه تنظیمات در iPhone خود فعال کنید.

نحوه نصب iOS 18.1 و فعال کردن Apple Intelligence برای دسترسی زودهنگام

اپل به‌روزرسانی بتای Apple Intelligence را برای توسعه‌دهندگان اعلام کرده است که با برخی از موارد اضافه شده بسیار مهم همراه است. اگر می خواهید نسخه بتا را روی آیفون خود نصب کنید و Apple Intelligence را فعال کنید، دستورالعمل های گام به گام زیر را برای جزئیات بیشتر دنبال کنید. فرآیند بسیار ساده است و شما قبلاً با بیشتر مراحل آشنا خواهید شد.

به عنوان یک پیش نیاز، برای استفاده از Apple Intelligence باید یک iPhone 15 Pro یا iPhone 15 Pro Max داشته باشید، زیرا اپل برای کارکرد آن شرایط پایه را تعیین کرده است. اگر نسخه بتا را روی iPad خود نصب می‌کنید، باید حداقل از یک تراشه M1 تغذیه شود و همین رویکرد برای Mac نیز اعمال می‌شود.

مرحله 1: اولین کاری که باید انجام دهید این است که Apple ID خود را به حساب توسعه دهنده خود پیوند دهید. If you do not have a developer account, you can make one from Apple’s Developer website.

مرحله ۲: در صورت بروز مشکل از iPhone یا iPad خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

مرحله 3: برنامه Settings را در iPhone خود اجرا کنید و به General > Software Update > Beta Updates > گزینه iOS 18.1 Developer Beta را انتخاب کنید.

مرحله 4: برای اینکه گزینه بتای iOS 18.1 ظاهر شود، باید نسخه بتای iOS 18 را اجرا کنید، به همین دلیل است که در منوی بتا نمایش داده نمی شود، پس حتما آن را نصب کنید.

مرحله 5: روی Back ضربه بزنید و به دنبال گزینه iOS 18.1 Developer Beta بگردید. پس از انجام، دانلود و نصب را انتخاب کنید.

چگونه پس از نصب iOS 18.1 بتا، Apple Intelligence را فعال کنیم

مرحله 1: پس از نصب iOS 18.1 بتا بر روی iPhone یا iPad خود، به تنظیمات بروید.

مرحله 2: روی دکمه جدید Apple Intelligence & Siri در زیر Accessibility ضربه بزنید.

مرحله 3: پیوستن بهلیست انتظار هوش Apple را در بالا انتخاب کنید.

این تنها کاری است که باید انجام دهید تا ویژگی‌های هوش اپل را در آیفون خود دریافت کنید. توجه داشته باشید که ممکن است چند ساعت طول بکشد تا اپل ویژگی های هوشمند اپل را در آیفون شما فعال کند. تعداد انگشت شماری از ویژگی‌ها وجود خواهد داشت که می‌توانید همین الان روی آیفون خود آزمایش کنید و شرکت با ادامه عرضه نسخه‌های بتا جدید، موارد بیشتری را اضافه خواهد کرد. تجربه Apple Intelligence خود را در نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا