طبق گزارش ها، Grand Theft Auto V به زودی برای PC Game Pass عرضه می شود

طبق گزارش ها، Grand Theft Auto V به زودی برای PC Game Pass عرضه می شود

تز2 افشاکننده بازی Rockstar امروز به اشتراک گذاشت که Grand Theft Auto V ممکن است به زودی روی PC Game Pass راه اندازی شد. این بازی قبلاً روی Xbox Game Pass بوده است، اما فقط برای کنسول ها. این اولین بار در رایانه شخصی خواهد بود.

در حالی که افزودن چنین بازی پرمخاطبی همیشه مورد استقبال قرار می گیرد، تردید وجود دارد که بسیاری از گیمرها همچنان نیاز به استفاده از آن داشته باشند. Grand Theft Auto V در 14 آوریل 2015 بر روی رایانه شخصی عرضه شد، تقریباً دو سال پس از عرضه آن بر روی پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360. بیش از نه سال است که در فروشگاه های مختلف مانند استیم، فروشگاه اپیک گیمز (جایی که هم بود) در دسترس بوده است. رایگان برای استفاده برای مدت محدودی در سال 2020)، و لانچر خود راک استار. علاوه بر این، در حال حاضر تنها 15 دلار قیمت دارد. نسخه رایانه شخصی نیز همچنان پشت نسخه کنسول نسل بعدی قرار دارد، که چندی پیش با انسداد محیطی و سایه‌ها با ردیابی پرتو بهبود یافت.

Grand Theft Auto V در حال حاضر دومین بازی پرفروش تمام دوران است که اخیراً رکورد فروش 200 میلیون واحدی را شکسته است. فقط Minecraft با 300 میلیون واحد فروخته شده بالاتر از آن ایستاده است. البته، مخاطبان هدف بسیار بیشتری نسبت به بازی با رتبه M Rockstar دارد.

برخلاف نسل قبلی خود، Grand Theft Auto V هیچ DLC تک پخشی دریافت نکرد. حداقل یکی در حال تولید با شخصیت Trevor بود، اما به نفع پشتیبانی GTA Online کنار گذاشته شود، زمانی که Rockstar متوجه محبوبیت باورنکردنی حالت چند نفره شد. .

خود GTA Online هنوز به طور مرتب تا به امروز به روز می شود. Rockstar به‌روزرسانی Bottom Dollar Bounties را ماه گذشته منتشر کرد، و موارد بیشتری در طول تابستان در راه است. در مورد Grand Theft Auto VI، دنباله مورد انتظار قرار است در پاییز 2025 برای PlayStation 5 و Xbox Series S|X عرضه شود، در حالی که نسخه PC احتمالاً حدود یک سال تا یک سال و نیم بعد عرضه خواهد شد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل