اخبار روزاقتصاد

شبکه AIOZ رشد را متوقف می کند زیرا ارزهای دیجیتال منعکس کننده سقوط بیت کوین هستند

شبکه AIOZ رشد را متوقف می کند زیرا ارزهای دیجیتال منعکس کننده سقوط بیت کوین هستند

شبکه AIOZ، یک پلتفرم رمزنگاری غیرمتمرکز با تمرکز بر ادغام هوش مصنوعی در Web3 و راه‌حل‌های ذخیره‌سازی، در بحبوحه کاهش گسترده‌تر بازار کریپتو، شتاب صعودی خود را کاهش داده است.

توکن شبکه AIOZ (AIOZ) در تاریخ 29 ژوئیه به بالاترین سطح 0.67 دلار معامله شد، قبل از اینکه برخی از سودها را از دست داد. از آنجایی که بازار آلتکوین در کنار بیت کوین (BTC) سود را کاهش داد. افت جزئی پروژه DePIN در زمان نگارش به این معنی بود که AIOZ کمی بالای 0.60 دلار بود و سود 24 ساعته به حدود 10% کاهش یافت.

با این حال، حجم معاملات AIOZ بیش از 570 درصد افزایش یافت و به بیش از 32 میلیون دلار رسید، که نشان دهنده افزایش علاقه با عبور از 100 سکه برتر از نظر ارزش بازار است. با وجود این، فعالیت‌های سودآور احتمالاً به دلیل کاهش سودهای اخیر ارزهای دیجیتال برتر وجود دارد.

افت قیمت بیت کوین آلت کوین ها را پایین می آورد

سقوط اخیر بیت کوین به طور قابل توجهی بر آلت کوین ها از جمله AIOZ تأثیر گذاشته است. بیت کوین اوایل روز به مرز 70000 دلار رسید اما در آن زمان به حدود 67200 دلار سقوط کرد. از نوشتن این کاهش پس از آن رخ داد که دولت ایالات متحده 2 میلیارد دلار بیت کوین «جاده ابریشم» را جابه‌جا کرد، که باعث تکان موقت بازار شد.

بالاترین ارز دیجیتال قبل از تثبیت به 66700 دلار رسید، زیرا داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌داد که دارایی‌ها به دو آدرس منتقل می‌شوند. پلتفرم اطلاعاتی بلاک چین Arkham پیشنهاد کرد که یک تکه از 10000 بیت کوین ممکن است به یک سرویس نگهبانی سازمانی ارسال شده باشد.

AIOZ از مشارکت Sei بهره مند شد

برآمدگی AIOZ به دنبال همکاری با Sei (SEI)، یک بلاک چین لایه 1 که برای فرآیندهای معاملاتی بهینه شده است، رخ داد.

در ۲۵ ژوئیه، تیم شبکه AIOZ اعلام همکاری خود با Sei را به به سازندگان در اکوسیستم L1 دسترسی به راه حل های کلیدی زیرساخت به عنوان یک سرویس را ارائه دهید. اینها شامل AIOZ W3S، یک ویژگی ذخیره‌سازی شی سازگار با S3 است که از شبکه AIOZ گره‌های DePIN استفاده می‌کند.

سایر محصولات AIOZ W3IPFS هستند که یک سرویس پین کردن IPFS Web3 است. AIOZ W3AI، یک پلتفرم AI به عنوان یک سرویس که به پردازنده گرافیکی AIOZ DePIN ضربه می‌زند. و AIOZ W3Stream، زیرساختی که سازندگان می توانند از آن برای میزبانی، اشتراک گذاری و پخش ویدئو (هم بر اساس تقاضا و هم پخش مستقیم) استفاده کنند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا