اخبار روزاقتصاد

طرفداری: سخنرانی ترامپ در بیت کوین 2024، هریس را تحت فشار قرار داد تا از ارزهای دیجیتال استقبال کند

طرفداری: سخنرانی ترامپ در بیت کوین 2024، هریس را تحت فشار قرار داد تا از ارزهای دیجیتال استقبال کند

سخنرانی اصلی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در کنفرانس بیت کوین 2024 نشویل، موج های شوکی را در چشم انداز سیاسی ایجاد کرد و کامالا هریس را وادار کرد تا در موضع خود در مورد ارزهای دیجیتال تجدید نظر کند.

در سخنرانی خود، ترامپ از برنامه های خود برای اجرا مقررات دوستدار رمزنگاری، با هدف تقویت رشد اقتصادی و تقویت رهبری ایالات متحده در امور مالی دیجیتال. 

نایجل گرین، مدیر عامل گروه deVere، از این حرکت به عنوان یک “استخراج استادانه” استقبال کرد و پیش بینی کرد که می تواند تأثیر قابل توجهی بر کمپین هریس داشته باشد.

«ترامپ با تعهد به حفظ تمام بیت‌کوین‌هایی که در حال حاضر توسط دولت ایالات متحده در اختیار یا خریداری شده است، قصد دارد یک ذخایر ملی بیت کوینبه ارزش تقریبی 14 میلیارد دلار است. گرین در گزارشی که توسط crypto.news به دست آمده است، گفت.

اعلام افزایش یافته است فشار بر هریس و حزب دموکرات طرفی برای تعامل با جامعه ارزهای دیجیتال، که نماینده یک بلوک رای دهی قابل توجه و رو به رشد است. 

“اکوسیستم کریپتو نشان دهنده یک بلوک رای گیری به سرعت در حال رشد و تاثیرگذار است. گرین گفت، نادیده گرفتن این جمعیت – 40 درصد از آمریکایی ها – می تواند از نظر سیاسی مضر باشد، زیرا میلیون ها علاقه مند و سرمایه گذار ارزهای دیجیتال به دنبال رهبری حمایتی هستند. 

پول رمزنگاری

به‌علاوه، تأثیر فناوری‌های ثروتمند و اهداکنندگان رمزارز یک عامل حیاتی است. کمپین ترامپ در حال حاضر بیش از 120 میلیون دلار از مدیران صنعت به دست آورده است و منابعی را برای تبلیغات هدفمند و بسیج مردمی فراهم می کند.

ترامپ همچنین پیشنهاد تشکیل بیت کوین (BTC) و شورای مشورتی کریپتو برای توسعه دستورالعمل های نظارتی شفاف و تعهد کرد، گری جنسلر، رئیس SEC را برکنار کند، که نشان دهنده پایان آنچه او “آزار و شکنجه” صنعت کریپتو می‌نامید، است.

«موضع فعال ترامپ در مورد ارزهای دیجیتال، چشم‌انداز سیاسی و اقتصادی را تغییر می‌دهد. گرین افزود: هرگونه تردید هریس می تواند به عنوان یک ضعف قابل توجه تلقی شود که به طور بالقوه کمپین او را تضعیف می کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا