اخبار روزفناوری

قیمت هدست PSVR 2 200 دلار کاهش می یابد

قیمت هدست PSVR 2 200 دلار کاهش می یابد

هدست PSVR 2 در سال 2023 عرضه شد، اما در مقایسه با سایر هدست های واقعیت مجازی، به اندازه هدست های دیگر خرید نداشته است. علاوه بر این، هدست PSVR 2 اخیراً با رایانه شخصی سازگار شده است، و دارندگان را ملزم به خرید آداپتوری می کند که هدست را به رایانه شخصی متصل می کند، علاوه بر هدست بسیار گران قیمت، 60 دلار قیمت دارد.

با این حال، در تمام خرده‌فروشان بزرگ، PSVR 2 تخفیف زیادی دریافت کرده است که از 549.99 دلار به 349.99 دلار رسیده است که خرید آن را برای برخی از مصرف‌کنندگان بسیار معقول‌تر می‌کند. در نتیجه این تخفیف، اکنون خرید PSVR 2 مقرون به صرفه تر از خرید هدست متا کوئست است که با وجود قیمت هایی که از 449.99 دلار شروع می شود، بسیار محبوب تر است.

سونی در حال حاضر در تلاش است تا حد امکان سهام PSVR 2 را تغییر دهد، زیرا پس از عرضه در مقایسه با سایر هدست‌های واقعیت مجازی، فروش خوبی نداشت. برای کسانی که قصد دارند این هدست را برای رایانه شخصی تهیه کنند، آداپتور در دسترس نخواهد بود. تا آگوست 2024، به این معنی که اگر پلی استیشن 5 نداشته باشید، هدست شما ممکن است شروع به جمع آوری گرد و غبار کند.

مصرف کنندگان در زمان عرضه، و به خصوص پس از سال اول، نظرات منفی زیادی برای این هدست داشتند. نه تنها کمبود قابل توجهی از بازی های موجود برای استفاده از هدست وجود داشت، بلکه سازگاری با عقب نیز وجود نداشت. علی‌رغم کمبود بازی‌های موجود، این قطعه سخت‌افزار خود بازبینی‌های مثبتی دریافت کرد، به‌ویژه برای وضوح و تمیز بودن گرافیک و روشنایی و کنتراست رنگ‌ها از طریق لنزها.

اگر به خرید هدست PSVR 2 علاقه دارید، تا 6 آگوست، قبل از ناپدید شدن تخفیف، در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، اگر می‌خواهید یک بازی را در کنار هدست انتخاب کنید، می‌توانید هدست PSVR 2 را به صورت یک بسته با Horizon: Call of the Mountain خریداری کنید. قیمت بسته 399.99 دلار خواهد بود.

در ژوئن 2024، سونی تصمیم گرفت تمام بودجه و زمان توسعه آینده PSVR 2 را کاهش دهد، به این معنی که این هدست دیگر پشتیبانی مداوم برای بازی‌های آینده نخواهد داشت. همانطور که مطرح می شود، هنوز بازی های زیادی وجود دارد که هدست PSVR 2 با آنها سازگار است. بعلاوه، بعید است که بتوانید پشتیبانی فنی برای PSVR 2 دریافت کنید، زیرا تمام پشتیبانی توسط سونی قطع شده است.

در یک با Android Central، منابع گفته اند که سونی در حال انجام “کاهش عمیق بودجه برای بازی های VR” است و فرصت های بسیار کمی برای توسعه بازی های VR وجود خواهد داشت. به جلو.”

d982db8cd985d8aa d987d8afd8b3d8aa psvr 2 200 d8afd984d8a7d8b1 daa9d8a7d987d8b4 d985db8c db8cd8a7d8a8d8af 66a7ec297bebb

در حال حاضر، به نظر می رسد مشخص نیست که مصرف کنندگان با عرضه آداپتور PSVR 2 برای رایانه شخصی چقدر از پشتیبانی برخوردار خواهند شد، آیا بازیکنان می توانند برای خرید خود با سونی تماس بگیرند یا بازی های آینده. حتی با دستگاه سازگار خواهد بود.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا