اخبار روزفناوری

Marvel 1943: Rise of Hydra توسط PLAION منتشر می شود

Marvel 1943: Rise of Hydra توسط PLAION منتشر می شود

امروز، Plaion (قبلاً معروف به عنوان Koch Media) و Skydance قرارداد انتشار جهانی برای بازی تک نفره اکشن/ماجراجویی Marvel 1943: Rise of Hydra را اعلام کردند.

کلمنس کوندراتیتز، مدیر عامل PLAION، اظهار داشت:

ما مفتخریم که با Skydance Games و اسطوره صنعت Amy Hennig در یکی از موردانتظارترین بازی‌های AAA در حال توسعه شریک هستیم. این مشارکت بین دو شرکت مستقل بلندپرواز، گواهی بر ماموریت مداوم PLAION برای تبدیل شدن به یک نیروی جهانی در انتشار بازی های ویدیویی است.

جولیان بریک، رئیس شرکت Skydance Games، گفت:

ما معتقدیم PLAION شریک انتشاراتی عالی برای انتشار جهانی MARVEL 1943: Rise of Hydra در چند پلتفرم است. برای اولین عنوان استودیو ما، در حال ساخت یک داستان اصلی مارول به کارگردانی ایمی هنیگ هستیم. ما از یافتن ناشر جهانی که دیدگاه بلندپروازانه ما را برای این پروژه به اشتراک می گذارد، بسیار هیجان زده هستیم.

Haluk Mentes، رئیس Marvel Games، اضافه کرد:

MARVEL 1943: Rise of Hydra برداشتی بدیع و جسورانه از برخی از محبوب ترین و جاودانه ترین شخصیت های ما است. استعداد توسعه کلاس جهانی Skydance Games و قابلیت های انتشار جهانی PLAION یک تیم عالی برای اطمینان از اینکه ما به وعده عظیم این بازی عمل می کنیم. ما برای همکاری و آوردن MARVEL 1943 برای بازیکنان در سراسر جهان هیجان‌زده هستیم.

بازی در ماه مارس در GDC 2024 با تریلر خیره کننده ای رونمایی شد که جلوه های بصری چشمگیر خود را با موتور Unreal Engine 5 نشان می داد. بازیکنان گروهی متشکل از چهار شخصیت را کنترل خواهند کرد: استیو راجرز (کاپیتان آمریکا)، آتزوری (پلنگ سیاه)، گابریل جونز (عضو کماندوهای زوزه‌کش)، و نانالی (یکی از رهبران جاسوسان واکاندان).

marvel 1943 rise of hydra d8aad988d8b3d8b7 plaion d985d986d8aad8b4d8b1 d985db8c d8b4d988d8af 66a7ec170bf49

Marvel 1943: Rise of Hydra قرار است در مقطعی از سال آینده عرضه شود. پلتفرم‌ها معرفی نشده‌اند، اما رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 5، و ایکس‌باکس سری S|X یک شرط مطمئن هستند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا