کاهش مصرف برق هرمزگان در تعطیلی یکشنبه

کاهش مصرف برق هرمزگان در تعطیلی یکشنبه

۲۰:۲۳ ۰۸ مرداد ۱۴۰۳

 محمد کریمی افزود: حدود ۳۵ مگاوات از این کاهش مربوط به دستگاه‌های اداری و مابقی مربوط به سایر خدمات بود.

وی گفت: روز یکشنبه مصرف برق استان به دو هزار و ۷۹۱ مگاوات رسید در حالیکه روز قبل از آن مصرف برق استان ۲ هزار و ۸۷۳ مگاوات بود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان شهروندان و مشترکان را به مصرف بهینه و صرفه جویی بیشتر دعوت کرد و گفت: انتظار است شهروندان هرمزگان، مشترکان واحد‌های تجاری، ادارات و موسسات با ۱۵ درصد صرفه جویی، صنعتگران برق را در عبور از تابستان پرمصرف امسال یاری کنند.

کریمی افزود: در روز‌هایی که به واسطه گرمای بیشتر تقاضای مصرف افزایش می‌یابد، برای پایداری شبکه و جلوگیری از خاموشی مصارف خانگی، برخی از خطوط اختصاصی در بخش‌های صنعت کشاورزی و مجتمع‌های تجاری با هماهنگی قبلی قطع می‌شوند.

وی گفت: خاموشی برق خط قرمز مسئولان شرکت توزیع نیروی برق استان است و انتظار است مشترکان و شهروندان در این زمینه بیشتر همکاری کنند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: بر اساس تفاهم نامه موجود، واحد‌های صنعتی و کشاورزی ملزم به مدیریت مصرف هستند و تاکنون د این زمینه همکاری‌های خوبی داشته اند.

کریمی شهروندان را به پویش ” باانرژی ” فراخواند و گفت: مردم با حداقل ۱۵ درصد صرفه جویی در مصرف برق و استمرار آن در طول تابستان، در قرعه کشی جوایز پویش با انرژی مشارکت کنند.

وی افزود: ۳۰۰ دستگاه خودرو داخلی، هزار و پانصد جایزه یک میلیارد ریالی کمک هزینه خرید کالا، ۱۵ هزار جایزه یکصد میلیون ریالی کمک هزینه خرید کالا ۱۵۰ هزار جایزه ده میلیون ریالی کمک هزینه خرید کالاو میلیون‌ها بسته اینترنت بخشی از جوایز پویش با انرژی است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان افزود: پویش ۲۱*۱۵ با هدف کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق در سراسر کشور در ۲۱ هفته راه‌اندازی شده است و شهروندان می‌توانند با ارسال عکس کنتور برق خود به‌صورت هفتگی، در این پویش شرکت کرده و شانس برنده شدن در قرعه‌کشی ۳۰۰ خودرو و میلیارد‌ها تومان جوایز ارزنده را به‌دست آورند.

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل