آیفون SE 4 برای استفاده مجدد از پنل‌های OLED قدیمی‌تر آیفون 13، ظاهراً اپل مشخصات نمایشگر را کاهش داده تا در هزینه‌های تولید صرفه‌جویی کند.

آیفون SE 4 برای استفاده مجدد از پنل‌های OLED قدیمی‌تر آیفون 13، ظاهراً اپل مشخصات نمایشگر را کاهش داده تا در هزینه‌های تولید صرفه‌جویی کند.

قبلا گزارش شده بود که آیفون SE 4 ارزان قیمت آینده اپل دارای همان فرآیند تولیدی است که برای پنل پشتی آیفون 16 را بسازید، اما این بدان معنا نیست که این شرکت جدیدترین سخت افزار را برای بقیه دستگاه اضافه خواهد کرد. یکی از گزارش‌ها حاکی از آن است که نمایشگر چندین نسل قدیمی خواهد بود و از پنل OLED آیفون 13 مجدد استفاده می‌کند و مشخصات آن را کاهش می‌دهد تا هزینه‌های تولید کاهش یابد. در اینجا تمام جزئیاتی است که می خواستید بدانید.

BOE احتمالا اکثر پنل‌های iPhone SE 4 را به اپل عرضه می‌کند و ال‌جی احتمالاً به عنوان سازنده ثانویه به زنجیره تامین اضافه می‌شود

قبلا گفته شده بود که سامسونگ و BOE درگیر یک درگیری قیمتی شده‌اند و بنا بر گزارش‌ها، سازنده نمایشگر چینی در این نبرد پیروز شده است. -win-iphone-se-4-oled-orders/”>به نظر می رسد با پذیرش پیشنهاد 25 دلاری اپل به ازای هر OLED، که احتمالاً به دلیل حاشیه های ناچیز، سامسونگ نتوانست از رقیب کره ای خود سبقت بگیرد. با این حال، در کنار BOE، The Elec گزارش می دهد که ال جی به عنوان فروشنده دوم برای نمایشگرهای iPhone SE 4 اضافه می شود، اما انتظار می رود واحدهای نمایشگر را برای مدل های قدیمی آیفون عرضه کند. قبلاً گفته شده بود که تولید انبوه مدل ارزان قیمت از اکتبر آغاز خواهد شد ، اما راه اندازی واقعی احتمالا در اوایل سال 2025 اتفاق می افتد.

در حالی که قیمت خرده فروشی iPhone SE 4 در این گزارش ذکر نشده است، اما بیان می کند که جدا از استفاده مجدد از پنل های OLED آیفون 13، اپل مشخصات صفحه نمایش را کاهش می دهد تا هزینه تولید را کاهش دهد. این می تواند به این معنی باشد که علاوه بر عدم پشتیبانی از ProMotion، صفحه نمایش iPhone SE 4 ممکن است رنگ های دقیق تری تولید کند و روشنایی کلی کمتری داشته باشد که می تواند تجربه کاربر را به خطر بیندازد. گفته می‌شود BOE 20 میلیون واحد OLED عرضه می‌کند که با توجه به اینکه iPhone SE 4 هرگز به عنوان یک محصول خانگی برای اپل در نظر گرفته نشده است، رقمی سالم است.

تیانما، یک سازنده نمایشگر اروپایی، تلاش کرده است تا اپل را به عنوان تامین کننده آیفون SE 4 راضی کند، اما بعید است که به این زودی به زنجیره تامین اضافه شود. دلیل این امر این است که تیانما از دیگر تولیدکنندگان نمایشگر در مهارت های تکنولوژیکی عقب است و فرصت های زیادی برای استفاده از آن برای شرکت هایی مانند BOE باقی می گذارد.

منبع خبر: The Elec

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل