طرح B می گوید: “من انتظار دارم قیمت BTC در 3-5 ماه دو برابر شود”

طرح B می گوید: “من انتظار دارم قیمت BTC در 3-5 ماه دو برابر شود”

به گفته Plan B، تحلیلگر ارزهای دیجیتال و خالق مدل سهام به جریان (S2F)

قیمت بیت کوین ممکن است در سه تا پنج ماه آینده دو برابر ارزش فعلی خود معامله شود. .

پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین Plan B (BTC) به عنوان دارایی دیجیتال سطح قیمت 70000 دلار را می شکند. به گفته این تحلیلگر، یک معیار برجسته است و چیزی است که نشان می دهد بیت کوین ممکن است تا نوامبر در حدود 140000 دلار باشد.

طرح B برای قیمت بیت کوین در سال 2024

در 29 ژوئیه، با اظهار نظر در مورد قیمت بیت کوین پس از افزایش مشاهده شده در آخر هفته، Plan B در X نوشت که درآمد استخراج کننده بیت کوین پس از نصف شدن آوریل 2024 به پایین ترین سطح خود رسیده است.

تحلیلگر نوشت: “من انتظار دارم قیمت بیت کوین از امروز طی 3 تا 5 ماه دو برابر شود.”

Plan B این را به عنوان سناریوی محتمل بر اساس درآمد استخراج‌کننده تاریخی می‌بیند، که در حال حاضر نشان می‌دهد تسلیم ماینر به پایان رسیده است.

“کاهش درآمد ماینر به معنای متوقف شدن ماینرهای با سود کمتر است. فقط سودآورترین ماینرها (با جدیدترین تجهیزات و کمترین هزینه برق) زنده ماندند، نبرد به پایان رسیده است، دشواری از اینجا پمپاژ خواهد شد. و سرمایه‌گذاران قیمت‌گذاری را بر عهده خواهند گرفت (بر اساس نسبت S2F دوبرابر شده)،” Plan B توضیح داده شده است.

تحلیلگران نسبت به بیت کوین خوش بین هستند

بیت کوین در مارس 2024 به بیش از 73 هزار دلار رسید و به بالاترین حد تاریخ فعلی رسید زیرا ETF های بیت کوین نقطه ای و نصف شدن شتاب حرکت صعودی را کاتالیز کرد. با این حال، در ماه ژوئن با فروش ماینرها در بحبوحه کاهش درآمد، به زیر 60 هزار دلار سقوط کرد.

فشار فروش بیشتر ناشی از تخلیه بیت کوین دولت آلمان، واکنش بازار کریپتو به محیط کلان گسترده تر، و اخبار کوه Gox، قیمت بیت کوین را در اوایل ژوئیه به 55600 دلار رساند.

تحلیلگران در حال حاضر با کاتالیزورهای بالقوه از جمله انتخابات آتی ایالات متحده و شفافیت بیشتر در مقررات ارزهای دیجیتال، نسبت به افزایش قیمت بیت کوین صعودی صعودی دارند. در همین حال، سناتور آمریکایی سینتیا لومیس اعلام کرد که قصد دارد لایحه ذخیره بیت کوین را معرفی کند و ترامپ گفت که اگر او برای دومین بار در نوامبر برنده شود، از چنین اقدامی حمایت خواهد کرد.

جاستین سان، بنیانگذار ترون، اظهار داشت که چین نیز باید وارد عمل شود، و خاطرنشان کرد که رقابت سیاسی پیرامون این موضوع بین چین و ایالات متحده به نفع کریپتو خواهد بود.

همچنین، در کنفرانس بیت کوین 2024 در نشویل در 26 ژوئیه، مایکل سیلر سناریویی را ارائه داد که در آن قیمت بیت کوین به رقم خیره کننده 49 میلیون دلار در سال 2045 می رسد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل