اخبار روزفناوری

SAG-AFTRA Strike بر GTA 6 یا هر بازی دیگری که توسعه آن قبل از سپتامبر 2023 شروع شده بود تأثیر نمی گذارد.

SAG-AFTRA Strike بر GTA 6 یا هر بازی دیگری که توسعه آن قبل از سپتامبر 2023 شروع شده بود تأثیر نمی گذارد.

SAG-AFTRA اعتصاب GTA 6 یا در واقع هر بازی دیگری که توسعه آن قبل از سپتامبر 2023 آغاز شده باشد، تأثیری نخواهد داشت. این به دلیل یک شرط قبلی است، اگرچه SAG- AFTRA از این موضوع خوشحال نیست، زیرا ری رودریگز، افسر ارشد قرارداد توضیح به Aftermath:

ما بدیهی است که از این بابت خوشحال نیستیم. قبل از ادغام SAG و AFTRA، این زبان به عنوان یکی از قراردادهای قدیمی رسانه های تعاملی مورد معامله قرار گرفت. این زبانی است که اتحادیه ادغام شده اساساً به ارث رسیده است، که به نظر من دیوانه کننده است. اما آنجاست.

ما معتقدیم که عناوین خاصی وجود دارد که می‌توانیم آنها را به چالش بکشیم، و خودمان را آماده می‌کنیم تا چالشی را با توجه به کاربرد این زبان در مورد برخی از عناوین ایجاد کنیم. بنابراین ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا اعتصاب را تا جایی که می‌توانیم مؤثر و قوی به راه بیندازیم – حتی با وجود این که این زبان وجود دارد.

در تئوری، این معافیت برای بازی‌های سرویس زنده نیز اعمال می‌شود، زیرا بدیهی است که همه آن‌ها توسعه را قبل از سپتامبر 2023 آغاز کرده‌اند. با این حال، SAG-AFTRA چندان مایل نیست که اجازه دهد این اسلاید شود. رودریگز افزود:

اگر این زبانی را که ما در مورد آن صحبت می‌کنیم برای بازی‌های سرویس زنده به کار ببرید، آنها به قراردادهایی با مدت نامحدود تبدیل می‌شوند و قانونی وجود دارد که قرارداد با مدت زمان نامحدود را می‌توان با اطلاعیه معقول فسخ کرد. بنابراین این کاری است که ما انجام داده‌ایم: اخطار منطقی ارائه کرده‌ایم مبنی بر اینکه قرارداد خود را با توجه به آن بازی‌های پخش زنده فسخ می‌کنیم.

sag aftra strike d8a8d8b1 gta 6 db8cd8a7 d987d8b1 d8a8d8a7d8b2db8c d8afdb8cdaafd8b1db8c daa9d987 d8aad988d8b3d8b9d987 d8a2d986 d982d8a8d984 d8a7 66a78ba1c3768

SAG-AFTRA عمدتاً به این اعتصاب رأی داد که نتوانست به توافقی برای محافظت از کارگران خود در برابر خطرات استفاده از هوش مصنوعی در صنعت دست یابد. اگر خبری از اعتصاب جاری باشد، شما را در جریان خواهیم گذاشت.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا