ShadPS4 PlayStation 4 همچنان به پیشرفت چشمگیر خود ادامه می دهد و در بازی Red Dead Redemption قرار می گیرد.

ShadPS4 PlayStation 4 همچنان به پیشرفت چشمگیر خود ادامه می دهد و در بازی Red Dead Redemption قرار می گیرد.

شبیه‌ساز ShadPS4 PlayStation 4 به پیشرفت چشمگیر خود ادامه می‌دهد و آخرین نسخه آن اکنون می‌تواند در عنوان دیگری در بازی قرار گیرد.

همانطور که در ویدیوی جدیدی که توسط BrutalSam به اشتراک گذاشته شده است، شبیه ساز اکنون می تواند در بازی Red Dead Redemption Remastered وارد بازی شوید. ظاهراً بازی در حالت قابل پخش نیست، اما با توجه به اینکه شبیه ساز تنها دو هفته پیش قادر به راه اندازی بازی بود ، این پیشرفت چشمگیر است که برای آینده بسیار خوب است.

در این ویدیو، BrutalSam چند بازی دیگر را نیز آزمایش می‌کند، از جمله One Piece Unlimited World Red، Tomb Raider I-III Remastered، Steamworld Dig 2، Persona 5 Royal و غیره. در زیر می‌توانید نحوه اجرای این بازی‌ها را بررسی کنید.

ShadPS4 تنها شبیه ساز پلی استیشن 4 در دست ساخت نیست، اما به لطف پیشرفت شگفت انگیزی که در مدت زمان کوتاهی داشته است، به سرعت به امیدوارکننده ترین تبدیل شده است. پیشرفت این شبیه ساز نیز توسط بسیاری از بازیکنان به دقت دنبال می شود زیرا می تواند تنها راه برای بازی در نهایت Bloodborne< /a> در آینده روی رایانه شخصی. شبیه ساز در حال حاضر می تواند بازی را راه اندازی کند، اما روزی که بازیکنان رایانه شخصی در نهایت بتوانند در شکار شرکت کنند، ممکن است در آینده خیلی دور نباشد.

اطلاعات بیشتر در مورد شبیه ساز ShadPS4 PlayStation 4 را می توانید پیدا کنید اینجا.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل