Astro Bot، Phantom Blade Zero، و بیشتر، ویترین های ChinaJoy 2024 را دریافت کنید

Astro Bot، Phantom Blade Zero، و بیشتر، ویترین های ChinaJoy 2024 را دریافت کنید

ChinaJoy 2024 در نوسان کامل است ، و ما چندین ویترین گیم پلی جدید برای بازی های سطح بالا مانند Astro Bot و Phantom Blade Zero، به لطف Gematsu، داریم.

Astro Bot پرچمدار بازی سونی برای امسال است. که توسط تیم Asobi (استودیوی ژاپن سابق) توسعه یافته بود، اعلام شد در طول رویداد PlayStation Showcase در ماه می. از آن زمان متوجه شدیم که این هدف بزرگترین بازی ساخته شده توسط استودیو، با بیش از 80 سطح در سه دنیای مختلف در طول کلی برآورد بین 12 تا 15 ساعت است. کارگردان بازی نیکلاس دوست نیز تایید کرد که تیم Asobi در نظر داشت از طراحی جهان باز استفاده کند اما تصمیم گرفت که تنوع بهینه را ارائه دهد.

Astro Bot قرار است در تاریخ 6 سپتامبر برای پلی استیشن 5 عرضه شود. با توجه به استراتژی سونی برای آوردن همه بازی های شخص اول خود به پلتفرم در زمان معین، نسخه رایانه شخصی یک یا دو سال دیگر کاملاً تضمین شده است. .

حتی برای با تجربه ترین تیم، تکمیل پروژه ای مانند این چندین سال طول می کشد، ناگفته نماند که تیم ما نسبتاً جوان است.
هنوز نمی توانیم زمان دقیقی را تخمین بزنیم. از اتمام پروژه، اما ما سعی خواهیم کرد برخی از آخرین دستاوردها را در مراحل مختلف توسعه به نمایش بگذاریم. امیدواریم همه بتوانند پیشرفت ما را دنبال کنند و با ما همراه باشید!

< /p>

علاوه بر Astro Bot و Phantom Blade Zero، ChinaJoy 2024 همچنین محلی برای نمایش پروژه های جدید از استودیوهای چینی مانند Project: Jinyiwei، Loulan، Infinity Nikki و Unending Dawn بود. اولین بار. می‌توانید آن ویدیوها را در کانال YouTube Gematsu بررسی کنید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل