رندی پیچفورد، مدیر عامل Gearbox به این نکته اشاره می کند که بازی New Borderlands می تواند نزدیکتر از چیزی باشد که فکر می کنید

رندی پیچفورد، مدیر عامل Gearbox به این نکته اشاره می کند که بازی New Borderlands می تواند نزدیکتر از چیزی باشد که فکر می کنید

رندی پیچفورد، مدیرعامل Gearbox فاش کرده است که “عنوان بعدی Borderlands” نزدیک است پرده های خود را پایین بکشد و طرفداران نیازی به انتظار طولانی نخواهند داشت.

پیچفورد، در مصاحبه با GamesRadar، نشان داد که آنها از این واقعیت آگاه هستند که طرفداران منتظر تکرار بعدی این فرنچایز هستند، به همین دلیل است که استودیو زمان زیادی برای اعلام برنامه های آینده نخواهد داشت. این چیزی است که او باید بگوید:

من در پنهان کردن این واقعیت که ما روی چیزهای زیادی کار می کنیم و روی چیزهای بزرگ کار می کنیم، کامل عمل نکرده ام. من مطمئن هستم که طرفداران ما از پروژه بعدی بازی ویدیویی که آماده اعلام آن هستیم بسیار بسیار خوشحال خواهند شد. و من به شما خواهم گفت که ما قبل از اعلام آن، مردم را برای مدت طولانی منتظر نخواهیم گذاشت.

به‌طور کلی، از نظر سرزمین‌های مرزی، بازی‌ها در سال 2022، New Tales from the Borderlands را همراه با Tiny Tina’s Wonderlands با محوریت فانتزی دریافت کردند. با این حال، با تمرکز بر عنوان اصلی، شاهد یک فاصله بزرگ پنج ساله از زمان انتشار Borderlands 3 در سال 2019 بودیم. شایعات پیرامون دنباله بعدی یا Borderlands 4 زمانی که گفته شد این عنوان رونمایی بزرگ بازی Summer Game Fest 2K Games خواهد بود، اما بعداً، این شایعه رد شد. هیاهو متوقف شد.

با این حال، به نظر می‌رسد که جدیدترین اظهارات Pitchford امیدهای ما را در این فرنچایز دوباره به دست آورده است، و کسانی که جهان «سرزمین عجایب» را تحسین می‌کردند، باید به عنوان Pitchford نشان دهد که دنباله بعدی بر اساس آن ساخته می‌شود. موفقیت بزرگی بود.

ما در اولین بازی Wonderlands نتیجه بزرگتری نسبت به اولین بازی Borderlands داشتیم، بنابراین این چیزی است که می توانیم بر روی آن بنا کنیم. من عاشق فانتزی هستم. به همین دلیل است که ما DLC اصلی Dragon Keep را برای Borderlands 2 ساختیم، زیرا من فانتزی را بسیار دوست دارم.

بسیاری از ما در Gearbox عاشق فانتزی هستیم، و این به ما چنین مکانی را می‌دهد تا در زمینه موضوعات و دنیای Borderlands درگیر آن باشیم. من فکر می کنم منطقی است که طرفداران ما در آنجا انتظار بیشتری داشته باشند

اکنون، با توجه به هرگونه اشاره در مورد تاریخ انتشار یا شاید یک نمایشگاه، Pitchford تصمیم گرفت جزئیات را حفظ کند، اما او متوجه شد که طرفداران نیازی به انتظار زیادی ندارند. در همین حال، مطمئن شوید که چشمان خود را برای فیلم Borderlands که قرار است تا 9 آگوست در ایالات متحده اکران شود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل