اخبار روزفناوری

AMD از Amuse 2.0، مجموعه ای غنی از ویژگی های هوش مصنوعی با فناوری وضوح فوق العاده XDNA رونمایی کرد.

AMD از Amuse 2.0، مجموعه ای غنی از ویژگی های هوش مصنوعی با فناوری وضوح فوق العاده XDNA رونمایی کرد.

AMD دارای رونمایی کرد از مجموعه هوش مصنوعی خود به نام Amuse 2.0 که دارای فناوری XDNA Super Resolution است و بسیاری از ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی را در اختیار شما قرار می دهد.

Amuse 2.0 پاسخ AMD به زمین بازی هوش مصنوعی اینتل است: دارای چندین ابزار مجهز به هوش مصنوعی و تقویت شده با فناوری XDNA Super Resolution

اینتل اخیراً ابزار AI Playground که یک راه حل یک مرحله ای برای کاربران Arc dGPU و iGPU است تا از قابلیت های AI سخت افزار خود برای ویژگی هایی مانند تولید تصویر، بهبود تصویر، ربات چت و غیره استفاده کنند. این به کاربران رایانه شخصی اجازه می دهد تا به راحتی از هوش مصنوعی بدون نیاز به دانلود ابزارهای مختلف که وظیفه مشابهی را انجام می دهند، استفاده کنند. اکنون، AMD مجموعه‌ای از ویژگی‌های تقویت‌شده هوش مصنوعی خود را در ابزاری به نام Amuse راه‌اندازی می‌کند.

منبع تصویر: AMD

Amuse 2.0 اکنون به صورت بتا در دسترس است و سازندگان این ابزار، TensorStack، با AMD همکاری کرده اند تا تجربه کاربر نهایی با استفاده آسان را به پایگاه کاربری خود که دارای سخت افزار Ryzen و Radeon است، ارائه دهند. چندین ویژگی توسط Amuse 2.0 ارائه شده است که در یک ابزار آسان برای نصب و علاوه بر این با یک “حالت EZ” ارائه می شود که اطمینان می دهد که برای شروع کار نیازی به انجام تمام مراحل کار ندارید. ویژگی های ارائه شده توسط Amuse 2.0 عبارتند از:

  • بدون نیاز به خط فرمان
  • ساده و آسان برای استفاده
  • AMD XDNA Super Resolution
  • یکی قابل اجرا
  • بدون وابستگی
  • پیکربندی خودکار و انتخاب مدل
  • نقاشی به تصویر
  • طراحی روی تصویر
  • فیلترهای هوش مصنوعی خود را ایجاد کنید
  • خط لوله چند مرحله‌ای مبتنی بر ONNX (انتشار پایدار، شبکه‌های کنترل، استخراج‌کننده‌های ویژگی)

می‌توانید Amuse 2.0.0 بتا را از اینجا دانلود کنید! قوی>

جالب ترین ویژگی ارائه شده توسط Amuse 2.0 پشتیبانی از فناوری XDNA Super Resolution AMD است. با وضوح فوق‌العاده XDNA، نه تنها می‌توانید سرعت ایجاد هوش مصنوعی خود را افزایش دهید، بلکه می‌توانید دو برابر اندازه و پایان مرحله تولید تصویر خروجی بگیرید. برای اینکه XDNA Super Resolution کار کند، به سخت افزار مناسبی نیاز دارید که AMD آن را به عنوان آخرین سری Ryzen AI 300، سری Ryzen 8040 و GPU های Radeon RX 7000 فهرست می کند. در زیر الزامات رسمی توصیه شده برای Amuse 2.0 توسط AMD آمده است:

amd d8a7d8b2 amuse 2 0d88c d985d8acd985d988d8b9d987 d8a7db8c d8bad986db8c d8a7d8b2 d988db8cda98daafdb8c d987d8a7db8c d987d988d8b4 d985d8b5 66a6b72627c82
  • پردازنده های سری AMD Ryzen AI 300 با 24 گیگابایت رم یا بالاتر
  • پردازنده‌های سری Ryzen 8040 (AMD XDNA Super Resolution به آخرین به‌روزرسانی درایور OEM MCDM و NPU نیاز دارد) با 32 گیگابایت رم
  • کارت‌های گرافیک سری Radeon RX 7000
منبع تصویر: AMD

پس از دانلود، و اگر سخت‌افزار مناسب با قابلیت‌های XDNA NPU یا GPU مناسب را نصب کرده باشید، فناوری XDNA Super Resolution به‌طور خودکار تغییر می‌کند. به طور کلی، دیدن این که AMD همچنین به کاربران خود پیشنهاد می دهد تا با برخی از ویژگی های هوش مصنوعی خوب و مفید بازی کنند، بسیار عالی است و دسترسی به NPU به این معنی است که تمام تولید محتوای شما به جای اینکه در فضای ابری انجام شود، به صورت محلی انجام می شود. نرم‌افزار Amuse 2.0 در حال حاضر در مرحله بتا است، اما با نزدیک‌تر شدن به انتشار رسمی، می‌توانیم منتظر به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌های بعدی باشیم.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا