اخبار روزفناوری

عصر اژدها: Veilguard این مدت طول کشید زیرا BioWare می خواست آن را به درستی انجام دهد. بازی دارای 700 کاراکتر است

عصر اژدها: Veilguard این مدت طول کشید زیرا BioWare می خواست آن را به درستی انجام دهد. بازی دارای 700 کاراکتر است

BioWare در San Diego Comic-Con 2024 شرکت کرد تا درباره Dragon Age: The Veilguard و صداپیشگان انتخاب شده برای RPG اکشن آینده را به نمایش بگذارید.

در زمان حضور، جان اپلر، مدیر خلاقیت و اشلی بارلو، مدیر اجرای خلاقانه، به طور خلاصه با Gamesradar. اپلر توضیح داد که چرا ساخت Dragon Age: The Veilguard خیلی طول کشید:

ما پروژه های دیگری نیز در BioWare داشتیم. ما می خواستیم مطمئن شویم که این یکی را درست انجام داده ایم. این بهترین نسخه ای است که ممکن است باشد.

اشلی بارلو اضافه کرد:

ما بازیگران را از پنج سال پیش شروع کردیم. این تیم، استعداد پنج سال است که در آن حضور دارد. زمان زیادی طول می کشد تا 700 کاراکتر ضبط شود، می دانید – 80000 خط یا 140000 خط با همه Rooks. خوب شدن فقط زمان می برد.

کاراکترهای زیادی هستند، اما برخی از آنها احتمالاً فقط یک یا دو خط صوتی خواهند داشت. به طور کلی، Dragon Age: The Veilguard خطوط صوتی بیشتری نسبت به نسخه قبلی خود (2014 Inquisition) خواهد داشت که 88K داشت، اما همچنان بسیار کمتر از بازی های دیگر. Red Dead Redemption 2 بیش از 500K خط صوتی داشت و Starfield بیش از 250K داشت. Larian هرگز عدد ثابتی برای Baldur’s Gate 3 ارائه نکرد، اما با توجه به اینکه بیش از 140 ساعت کات سین و حدود 1.3 میلیون کلمه در cRPG برنده جایزه وجود دارد، شرط مطمئنی است که خطوط صوتی بسیار بیشتری دارد.

جان اپلر درباره اینکه آیا خواندن کمیک و رمان قبل از بازی Dragon Age: The Veilguard ضروری است یا خیر صحبت کرد.

یکی از چیزهایی که ما سعی می‌کنیم در مورد بازی‌ها مطمئن شویم این است که نیازی نیست تمام محتوای جانبی را مصرف کرده باشید تا بفهمید چه اتفاقی در حال رخ دادن است. با این حال، شخصیت هایی از کمیک ها، به خصوص The Missing، جدیدترین آنها، در بازی حضور دارند. یکی دو شخصیتی است که قبلاً درباره آنها صحبت کرده ایم، Evka Ivo و Antoine، دو نگهبان خاکستری. به طور کلی، ما فقط دوست داریم مطمئن شویم که تداومی وجود دارد. باز هم، اگر کمیک یا کتاب‌ها را نخوانید، هنوز می‌دانید که چه اتفاقی می‌افتد، اما اگر بخوانید، سطح بیشتری از بافت را به شما می‌دهد. راستش را بخواهید حتی برای بازی های قبلی هم همینطور است. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که اگر بازی‌های قبلی را انجام می‌دهید، آن زمینه اضافی، آن بافت اضافی را دریافت می‌کنید، اما همچنین می‌خواهیم به بازیکنانی که لزوماً تمام رسانه‌های جانبی را مصرف نمی‌کنند، اجازه دهیم که واقعاً وارد داستان بازی شوند و درک کنند. چه خبر است.

d8b9d8b5d8b1 d8a7da98d8afd987d8a7 veilguard d8a7db8cd986 d985d8afd8aa d8b7d988d984 daa9d8b4db8cd8af d8b2db8cd8b1d8a7 bioware d985db8c d8ae 66a6b690ce9f1

Dragon Age: The Veilguard در Gamescom 2024 نمایش داده نخواهد شد. با وجود غیبت، طبق گفته EA، بازی همچنان برای عرضه در پاییز 2024 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری S|X در نظر گرفته شده است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا