با ظهور حرکت‌های بزرگ طرفدار ارزهای دیجیتال، ارزش بیت کوین به اوج می‌رسد

با ظهور حرکت‌های بزرگ طرفدار ارزهای دیجیتال، ارزش بیت کوین به اوج می‌رسد

بر اساس داده‌های Santiment، افزایش 20 درصدی اخیر بیت‌کوین در سه هفته گذشته، احساسات صعودی را در میان معامله‌گران تقویت کرده است. 

این تغییر احساسات مثبت ترین چشم انداز بیت کوین را نشان می دهد (BTC) از مارس 2023، در حالی که اصطلاح “بیت کوین” در رسانه های اجتماعی بیشتر از هر نقطه ای در 16 ماه گذشته مورد بحث قرار گرفته است.

احساس سنگین Santiment index که نسبت نظرات مثبت به منفی را در مورد X اندازه گیری می کند، به بالاترین حد در 16 ماه گذشته رسیده است. افزایش قیمت بیت کوین از مرز 67000 دلار گذشت که نشان دهنده افزایش 6.22 درصدی از 25 جولای به ازای هر داده crypto.news.

قیمت بیت کوین در 28 ژوئیه به 69,404 دلار رسید که بالاترین قیمت از 12 ژوئن بود، اگرچه در حال حاضر حدود 67,770 دلار معامله می شود.

نمودار قیمت 24 ساعته بیت کوین برای آوریل-ژوئیه | منبع: crypto.news

این چرخش صعودی به دنبال داده‌های تورمی سردتر از حد انتظار است که حاکی از کاهش چندگانه نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده در سال جاری است. 

این ارز دیجیتال پیشرو در تاریخ 5 ژوئیه به دلیل کاهش شدید خرید از Bitcoin ETF. 

این محصولات با جریان ورودی< /a> 534 میلیون دلار در هفته گذشته. قابل توجه است که ETF بیت کوین BlackRock تقریباً از مرز 20 میلیارد دلار در دارایی های تحت مدیریت عبور کرده است.

افزودن به احساسات مثبت، سناتور آمریکایی سینتیا لومیس یک طرح دقیق برای ذخیره استراتژیک ملی بیت کوین معرفی کرد. 

این اعلامیه در 27 ژوئیه در طول Bitcoin 2024 در نشویل، در بحبوحه احساسات رو به رشد طرفدار رمزارز برگزار شد. Lummis قانون ذخیره بیت کوین را مستقیماً پس از سخنرانی رئیس جمهور دونالد ترامپ در این رویداد اعلام کرد. ترامپ از صنعت کریپتو حمایت قوی ابراز کرد در طول سخنرانی خود، ذخیره بیت کوین را تا پایان اعلام کرد. حمایت کلی ترامپ و پیشنهاد سیاست لومیس، چشم انداز خوش بینانه بازار را بیشتر تقویت کرده است.

در اخبار بالقوه صعودی تر از واشنگتن، دیروز، مشخص شد که تیم مبارزات انتخاباتی معاون رئیس جمهور کامالا هریس در تلاش برای “بازنشانی روابط” با شرکت های رمزنگاری برتر ایالات متحده تماس گرفته است.

تلاقی افزایش قیمت بیت کوین، پیشنهادهای قانونی راهبردی، و تاییدیه های برجسته، فاز صعودی رو به رشدی را برای بازار ارزهای دیجیتال برجسته می کند و زمینه را برای تحولات مهم بالقوه در آینده نزدیک فراهم می کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل