راه‌اندازی ۴ بازارچه برکت در استان قزوین

راه‌اندازی ۴ بازارچه برکت در استان قزوین

۱۴:۴۹ ۰۷ مرداد ۱۴۰۳

اللهیاری مدیرعامل سازمان میادین و تره بار در برنامه روی خط رادیو قزوین گفت: ۴ بازارچه برکت راه اندازی شده و یکی دیگر نیز در مرحله عقد قرارداد با پیمانکار است و جهاد کشاورزی باید در این زمینه همراه شهرداری حضور داشته و کالا‌ها را تامین کند. واسطه‌ها را حذف کرده ایم و همین باعث ارزان شدن کالا‌ها در این بازارچه هاست. 

اللهیاری افزود: غرفه‌ها از طریق مزایده عمومی واگذار می‌شود و تولیدکنندگان نیز خارج از مزایده شرایطی فراهم شده تا غرفه دریافت کرده و محصولاتشان را مستقیم از مزرعه به سفره‌های مردم برسانند. انتقال میدان تره بار جزو پروژه‌های بزرگ است و به دنبال تشریفات احداث آن هستیم این پروژه به معاون عمرانی شهرداری مربوط میشود.

عبدیان رئیس اتاق بازرگانی هم در بخش دیگری از برنامه روی خط باشید گفت: ۵۰ درصد صادرات استان به عراق بوده و از طریق اربیل انجام شده برای اولین بار یک نمایشگاه از طرف یک استان در کشور دیگر برگزار می‌شود. سعی شده توانمندی‌های استان در این نمایشگاه دیده شود و تعدادی واحد‌ها نیز مستقیما حضور دارند غرفه‌ای صنایع دستی و کانون زنان بازرگان در کنار غرفه کشمش نیز از دیگر غرفه هاست.

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل