اخبار روزفناوری

توسعه دهندگان بازی اکنون هشدارهای درون بازی را برای گیمرهایی که از پردازنده های نسل سیزدهم و چهاردهم اینتل استفاده می کنند اضافه می کنند.

توسعه دهندگان بازی اکنون هشدارهای درون بازی را برای گیمرهایی که از پردازنده های نسل سیزدهم و چهاردهم اینتل استفاده می کنند اضافه می کنند.

The مشکل ناامید کننده ناپایداری پردازنده های نسل سیزدهم و چهاردهم اینتل، آلدرون گیمز را مجبور کرده است که یک پاپ آپ اختصاصی درون بازی ایجاد کند.

پنجره “Problematic CPU Detected” در Path of Titans که روی CPUهای نسل سیزدهم و چهاردهم اینتل اجرا می شود ظاهر می شود

مشکلات ناپایداری اینتل در CPUهای نسل سیزدهم و چهاردهم آن چنان دردسر ایجاد کرده است که در حال حاضر حتی توسعه دهندگان بازی مجبور هستند مشتریان خود را از علت احتمالی خرابی بازی مطلع کنند. Alder Games، توسعه‌دهنده عنوان Path of Titans، اکنون یک پنجره پاپ‌آپ هشدار درون بازی ایجاد کرده است که صرفاً به کاربرانی که بازی را روی پردازنده‌های نسل سیزدهم و چهاردهم اینتل اجرا می‌کنند اختصاص داده شده است.< /p>

کاربر توییتر @9550pro یک عکس از پنجره هشدار پست کرد که دلیل خرابی ناگهانی را توضیح می‌دهد. بعد از اینکه Path of Titans قطع شد، پنجره ظاهر می‌شود و می‌گوید: «بازی از کار افتاده است» که در نتیجه «ما متوجه شدیم که شما CPU زیر را دارید: نسل سیزدهم اینتل (R) Core(TM) i7 13700K”. همانطور که می دانیم، مشکلات ناپایداری فقط در Core i7s و i9s رخ می دهد و در نهایت می تواند کامپیوتر شما را مسدود کند یا هر بازی یا برنامه ای را در زمان افزایش ولتاژ خراب کند.

منبع تصویر: HXL (@95caption)

پنجره اخطار همچنین بیان می‌کند که CPU با Unreal Engine 5 مشکل دارد. Path of Titans با استفاده از آخرین نسخه UE 5.3 ساخته شده است و این اولین بار نیست که در مورد خراب شدن برنامه در حال اجرا می‌شنویم. این سی پی یو ها ناظر UE در ModelFarm نیز 50 درصد شکست در سیستم‌های مبتنی بر 13900K و 14900K، تیم توسعه را مجبور می‌کند به تغییر به AMD فکر کنند.

Alderon Games قبلاً به مشتریان خود در مورد CPUهای اینتل هشدار داده بود و دریغ نکرد که بگوید این شرکت CPUهای نسل 13/14 “معیب” را می فروشد. . دلیل آنها برای بیان چنین چیزی بر اساس نرخ خرابی 100٪ است که در 3-4 ماه گذشته ثبت کرده اند، که در نهایت منجر به خراب شدن دائمی CPUهای اینتل شد، چیزی که توسط کاربران زیادی در سراسر جهان به اشتراک گذاشته شده است. از این رو، یک پنجره هشدار جدید به بازی آنها اضافه شده است تا کاربران ناآگاه از مقصر واقعی این تصادفات مکرر مطلع شوند.

d8aad988d8b3d8b9d987 d8afd987d986d8afdaafd8a7d986 d8a8d8a7d8b2db8c d8a7daa9d986d988d986 d987d8b4d8afd8a7d8b1d987d8a7db8c d8afd8b1d988 66a4d89ab87c6

نه تنها Alderon Games، بلکه کارکنان Warframe و اپیک گیمز نیز این مشکل را پذیرفت و راه حل های موقتی برای جلوگیری از چنین مشکلاتی در بازی های خود ارائه کرد. مشکل به حدی افزایش یافته است که بسیاری از کاربران در حال تغییر به AMD هستند و برخی منتظر پردازنده های جدیدتر Ryzen 9000 هستند. اینتل تاریخ خود را برای انتشار میکروکد اعلام کرده است، که ظاهراً مشکل را تا حد زیادی برطرف می کند، اما باید به طور مرتب آن را نظارت کند تا مشکل را برای همیشه کاهش دهد.

منبع خبر: HXL

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا