اخبار روزفناوری

Wizards of the Coast در بازی‌های ویدیویی همه‌کاره می‌شود، می‌خواهد 1 تا 2 بازی در سال از اواخر 2025/اوایل 2026 ارسال کند.

Wizards of the Coast در بازی‌های ویدیویی همه‌کاره می‌شود، می‌خواهد 1 تا 2 بازی در سال از اواخر 2025/اوایل 2026 ارسال کند.

جادوگران ساحل بار دیگر خود را به سمت بازی های ویدیویی سوق می دهد. رئیس و مدیر عامل، کریس کوکس، در طول بخش پرسش و پاسخ از تماس درآمدی سه ماهه دوم سال 2024 هاسبرو، علناً همین‌ها را گفت (نسخه در دسترس در Fool.com)، فاش می کند که استودیو، مدیر باسابقه جان هایت را با هدف ارسال به کار استخدام کرده است. یک یا دو بازی در سال که از اواخر سال 2025 یا حداکثر اوایل سال 2026 شروع می شود، به لطف سرمایه گذاری سالانه حدود 125 میلیون دلار.

فکر می‌کنم جان، یک استخدام درخشان است. او در مجموعه‌ای از فرنچایزها نقش مهمی داشته است: Warcraft، Hearthstone، God of War، و حتی بازگشت به Command & Conquer. او روی چیزهای فوق‌العاده‌ای کار کرده است، که فکر می‌کنم کاملاً با آنچه که Wizards of the Coast است و استراتژی بازی‌های دیجیتال ما، که شامل گسترش یک دسته از مارک‌های میان‌هسته‌ای و سخت‌هسته‌ای عالی و تخصص در طراحی برای آن دسته از مخاطبان و کمک به ما در دیجیتالی کردن کارهایی که آن برندها می توانند انجام دهند. فکر می‌کنم بین حرکت‌های هیئت مدیره‌مان و استعدادی که اخیراً با جان به ارمغان آوردیم، اما حتی قبل از آن، رهبران استودیو مانند ایمز کرشن، که مسئول سریال Batman: Arkham بود، داریم. جیمز اوهلن، رئیس طراحی خلاقانه در BioWare، مسئول اولین دروازه های Baldur، Neverwinter Nights، Mass Effect.

ما در حال تبدیل شدن به یک شرکت بازی دیجیتال هستیم. به طور کلی، پاکت سرمایه ما حدود 250 میلیون دلار در سال است. حدود نیمی از آن صرف بازی های دیجیتال می شود. هدف ما ارسال یک تا دو بازی جدید در سال از اواخر سال 2025 و احتمالاً اوایل سال 2026 است. و من فکر می‌کنم که رویکرد متعادلی برای آن داریم. وقتی به بازی ما نگاه می‌کنید، وقتی به مجموعه سرمایه‌گذاری‌های ما در بازی‌ها نگاه می‌کنید، خواه شراکت‌ها یا شرکت‌های مشترکی که ما انجام می‌دهیم، فقط سرمایه‌گذاری‌های کاملاً داخلی هستند.

و سپس به کل مجموعه بازی های دارای مجوز ما نگاه کنید، ما 150 پروژه داریم که یا در بازار فعال هستند یا در حال توسعه هستند. فکر می‌کنم برای ما مهم است که به‌عنوان یک ناشر برای هدایت فرنچایزهایمان و کار روی حوزه‌ها و مخاطبانی که فکر می‌کنیم بسیار مهم هستند، کار کنیم. اما من همچنین فکر می کنم برای ما مهم است که با بهترین شرکا در تجارت کار کنیم و این حق رای دادن را در مناطقی گسترش دهیم که یا تخصص نداریم یا پلتفرم آن را نداریم. و من فکر می کنم که ما کار خوبی از آن انجام داده ایم.

این تصادفی نیست که چرا فکر می‌کنم ما صادرکننده مجوز شماره 1 در فضا هستیم. و من فکر می کنم که ما در نهایت یک ناشر برتر در این فضا خواهیم بود، و وقت خود را صرف کرده و آن را به درستی انجام خواهیم داد.

این اولین بار نیست که ما خروس‌ها را می‌شنویم صحبت در مورد فشار به سمت صنعت بازی های ویدیویی، به ویژه برای فرنچایز Dungeons and Dragons. با این حال، سال گذشته Wizards of the Coast پنج بازی را لغو کرد، از جمله دو پروژه D&D در حال توسعه در Hidden Path Entertainment و OtherSide Entertainment.

با توجه به فشار تایید شده جدید، می توان حدس زد که این پروژه ها به دلیل مشکلات خود به جای تغییر در استراتژی، از بین رفته اند. Wizards of the Coast در حال حاضر مالک Archetype Entertainment (که روی RPG علمی تخیلی Mass Effect کار می کند Exodus)، کلید اسکلت، اتمی Arcade (در حال حاضر در حال کار بر روی یک بازی سه گانه GI Joe بر اساس شخصیت Snake Eyes) و Invoke Studios که قبلاً با نام Tuque و اکنون روی یک بازی جدید triple-A Dungeons and Dragons مجهز به Unreal Engine 5.

wizards of the coast d8afd8b1 d8a8d8a7d8b2db8cd987d8a7db8c d988db8cd8afdb8cd988db8cdb8c d987d985d987daa9d8a7d8b1d987 d985db8c 66a4cc8cb9652

جادوگران ساحل نیز در حال مذاکره با شرکای مختلف برای ادامه امتیاز Baldur’s Gate پس از تصمیم لاریان برای یافتن مسیر خود در جای دیگر.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا