Warner Bros Games بازی Mortal Kombat 1: Khaos Reigns را معرفی کرد

Warner Bros Games بازی Mortal Kombat 1: Khaos Reigns را معرفی کرد

امروز، Warner Bros Games اعلام کرد که Mortal Kombat 1: Khaos Reigns، یک الحاقیه جدید، منتشر خواهد شد. یک کمبت پک جدید که شش شخصیت جدید به بازی اضافه می کند، در کنار الحاقیه منتشر خواهد شد. این افزونه به صورت دیجیتالی در 24 سپتامبر در ساعت 8 صبح PDT / 10 AM CDT / 11 AM EDT / 4 PM BST برای PlayStation 5، Xbox Series X|S، PlayStation و رایانه شخصی منتشر خواهد شد.

این گسترش جدید یک روایت سینمایی جدید را به قبل اضافه می کند حالت داستانی موجود پس از خلاص شدن از شر مهاجمانی که دوران جدید صلح لیو کانگ خدای آتش را به خطر انداختند، تهدید جدیدی از یک جدول زمانی جایگزین به جای آنها می رسد. مهاجمان توسط تیتان هاویک هدایت می‌شوند، که قصد دارد قلمرو را به زانو درآورد و لیو کانگ را وادار می‌کند تا ارتش خود را یک بار دیگر برای شکست دادن خطر جمع کند.

با اضافه شدن کمبت پک 2، مبارزان بازگشتی مانند Noob Saibot، Cyrax و Sektor به مبارزه خواهند پیوست. علاوه بر سه جنگنده بازگشته، جنگنده های مهمان مانند Ghostface، T-1000 (ترمیناتور)، و Conan the Barbarian اولین حضور خود را در Mortal Kombat 1 انجام می دهند.

متأسفانه، کسانی که به حالت داستانی علاقه ندارند اما می‌خواهند به Kombat Pack 2 دست پیدا کنند، باید کل الحاقیه Khaos Reigns را خریداری کنند، زیرا Kombat Pack 2 به عنوان یک بسته مستقل فروخته نمی‌شود. Khaos Reigns برای PlayStation 5، Xbox Series X|S 49.99 دلار و برای کسانی که بازی را روی Nintendo Switch بازی می کنند، 39.99 دلار قیمت دارد.

برای کسانی که قبلاً Mortal Kombat 1 را دارند، ویژگی مورد علاقه طرفداران Animalities به عنوان یک به‌روزرسانی محتوای رایگان برای همه دارندگان بازی بازخواهد گشت. این ویژگی به شخصیت ها اجازه می دهد تا به حیوان روح خود تبدیل شوند تا حریفان شکست خورده خود را از بین ببرند. حیوانات می توانند توسط همه مبارزان قابل بازی اجرا شوند و در تاریخ 24 سپتامبر همراه با نسخه الحاقی در دسترس خواهند بود.

علاوه بر این افزونه‌های جدید، همه دارندگان Mortal Kombat 1 یک پوسته رایگان شخصیت MK 95 Scorpion با الهام از فیلم اصلی Mortal Kombat دریافت خواهند کرد که امروز در بازی در دسترس خواهد بود.

برای کسانی که مشتاق به دستیابی به توسعه هستند، می‌توانند از امروز آن را در همه پلتفرم‌ها پیش‌سفارش دهند. این الحاقیه شامل الحاق Khaos Reigns و Kombat Pack 2 می‌شود. تمام پیش‌فروش‌ها در زمان عرضه چهار پوسته شخصیت جدید دریافت خواهند کرد که شامل Wedding Scorpion، Empress Mileena و Ultimate Mortal Kombat 3 نسخه‌های Sub-Zero و Noob Saibot می‌شود.

Ghostface، T-1000، و Conan the Barbarian پس از راه‌اندازی عرضه می‌شوند، با یک دوره دسترسی زودهنگام یک هفته‌ای برای کسانی که مالک برنامه توسعه Khaos Reigns هستند.

اگر شخصی هستید که هنوز مالک Mortal Kombat 1 نیستید، می‌توانید به‌علاوه بسته Mortal Kombat 1: Khaos Reigns را در پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X|S پیش‌خرید کنید. و PC با 59.99 دلار و Nintendo Switch با 49.99 دلار، که به شما امکان دسترسی فوری به Kombat Pack قبلی را می دهد. علاوه بر این، برای هر بازیکن جدید Mortal Kombat 1، اولین بسته کمبت اکنون به عنوان بخشی از Mortal Kombat 1 Premium Edition در دسترس است، یا می توانید آن را جداگانه خریداری کنید.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل