اخبار روز

تغییر ساعت فعالیت نانوایی‌های شیراز به دلیل گرمای هوا

تغییر ساعت فعالیت نانوایی‌های شیراز به دلیل گرمای هوا

۰۰:۱۱ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

حجت جوانمردی گفت: به دلیل شدت گرمای هوا و با تأیید فرمانداری در روز‌های شنبه و یکشنبه ۶ و هفتم مردادماه نانوایی‌های شیراز صبح از ساعت ۶ الی ۹ صبح و بعد از ظهر نیز از ۱۶:۳۰ الی ۲۱ خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس هم در این رابطه اعلام کرد: با توجه به تداوم و ماندگاری گرمای هوا، ساعات کاری ادارات استان در هفته آینده شنبه و نیز روز‌های دوشنبه تا چهارشنبه هشتم تا دهم مرداد از ساعت ۶ لغایت ۱۱ صبح فعالیت می‌کنند.

محسن نعمتی افزود: همچنین روز یکشنبه هفتم مرداد ماه نیز به دلیل ماندگاری گرمای شدید هوا، تمام دستگاه‌های اجرایی، موسسه‌های عمومی دولتی و غیر دولتی استان تعطیل هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: در روز پنجشنبه یازدهم مرداد نیز دستگاه‌های مشمول طبق روال گذشته به صورت دورکار و بانک‌ها از ساعت ۶ تا ۱۱ صبح به ارائه خدمات می‌پردازند.

نعمتی افزود: مقرر گردیده مراکز و مجتمع‌های تجاری استان با همکاری شرکت‌های توزیع برق استان و شیراز و اتاق اصناف فارس از ساعت ۱۳ تا ۱۷ تعطیل باشند.

او ادامه داد: با توجه به تغییر ساعت کاری ادارات و سازمان‌های شیراز، مقرر شد شهرداری شیراز ساعت شروع کار ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری شامل مترو و اتوبوس خود را متناسب با ساعت کاری کارمندان آغاز کند.

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا