Koei Tecmo جزئیات داستانی را برای Dynasty Warriors: Origins فاش می کند

Koei Tecmo جزئیات داستانی را برای Dynasty Warriors: Origins فاش می کند

Koei Tecmo به طور رسمی اولین جزئیات خط داستانی آینده خود را اعلام کرده است. بازی اکشن Dynasty Warriors: Origins. این بازی در سال 2025 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X|S و استیم در نظر گرفته شده است. Koei Tecmo قول داده است که این بازی پرجمعیت ترین و شدیدترین بازی اکشن در میان بازی های Warriors موجود در بازار خواهد بود. بازیکنان در یک مجموعه اکشن 1 در مقابل 1000 در سال 183 بعد از میلاد شرکت می کنند.

این بازی شما را با یک جنگجوی قهرمان آشنا می کند که باید با امواج دشمنان در میدان های نبرد سه پادشاهی باستانی مبارزه کند. داستان یک سال قبل از شورش عمامه زرد اتفاق می افتد، جایی که بازیکنان با قهرمان داستان که از فراموشی رنج می برد و به دهکده ای که از قحطی رنج می برد، آشنا می شوند.

در دهکده، قهرمان داستان با مردی به نام ژانگ جیائو که دست یاری به مردم می‌دهد و گوان یو که مقامات دولتی را محکوم می‌کند، ملاقات می‌کند. آنها به عنوان یک گروه سه گانه با نیروهای فاسد مبارزه می کنند، جایی که مقامات مالیات ها را افزایش می دهند، اختلاس می کنند و راه های زیادی برای ایجاد رنج بر مردم روستاها پیدا می کنند.

این بازی دارای بیشترین تعداد سرباز در این سری تا به امروز است، سربازان دشمن با همکاری حمله می‌کنند تا حریف قدرتمندی بسازند، به بازیکنان احساس چالش واقعی ببخشند و آنها را مجبور کنند تا تصمیمات تاکتیکی برای شکست دادن حریف خود بگیرند. در حالی که شما یک نفر را کنترل می کنید، مسئولیت یک ارتش کامل را بر عهده دارید و در حالی که از مهارت های خود استفاده می کنید، باید با هزاران دشمن در میدان نبرد مبارزه کنید.

در برخی از نبردها باید شرایط خاصی را رعایت کنید. در حین کار بر روی تکمیل آنها، می توانید به طور موقت کنترل گوان یو و سایر همراهانی که شما را در میدان جنگ همراهی می کنند، در دست بگیرید. به بازیکنان امکان گشت و گذار رایگان در بازی و انتخاب جایی که می خواهند بروند داده می شود. آنها می توانند انتخاب کنند که در کدام میدان جنگ می خواهند بروند.

برای اینکه طرفداران ببینند چه انتظاری از Dynasty Warriors: Origins دارند، آکیهیرو سوزوکی، تهیه کننده عمومی، با تهیه کننده Tomohiko Sho همکاری کرده است تا ویدیویی تولید کند که انتظارات آنها از Dynasty Warriors را بیان می کند: مبدا، که می‌توانید در YouTube تماشا کنید. با این حال، ویدیوی یوتیوب به زبان ژاپنی است و هیچ شرح یا ترجمه ای در دسترس نیست. اگرچه بسیاری از مردم نمی‌توانند آنچه را که در ویدیو گفته می‌شود درک کنند، این ویدیو بخشی از گیم‌پلی‌هایی را که بازیکنان انتظار دارند در Dynasty Warriors: Origins ببینند را به نمایش می‌گذارد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل