Erying پردازنده‌های نسل چهاردهم “HX” اینتل را به مادربرد Polestar HM770 “MoTD” خود تا 24 هسته می آورد.

Erying پردازنده‌های نسل چهاردهم “HX” اینتل را به مادربرد Polestar HM770 “MoTD” خود تا 24 هسته می آورد.

Erying طراحی جدید MoTD (Motherboard on Desktop) خود را رونمایی کرد سری Polestar، اکنون دارای پردازنده‌های نسل چهاردهم HX اینتل است.

پلتفرم مادربرد Polestar “MoTD” Erying با جدیدترین CPUهای Raptor Lake Refresh “HX” اینتل ارتقا یافته است که دارای Core i9-14900HX اینتل با 24 هسته است

Erying با ارائه مجموعه مادربردهای MoDT (Mobile on Desktop) نوآوری را در بازار مادربردها به ارمغان می آورد. پیشنهادات این شرکت به گونه ای طراحی شده است که با ادغام پردازنده های طراحی شده برای بخش موبایل در مادربردهای دسکتاپ، عملکرد بهینه و ارزش زیادی را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

ما محصولات Erying را در گذشته نیز پوشش داده‌ایم، مانند Polestar MoDT HX، که ویژگی پردازنده های نسل سیزدهم اینتل HX تلفن همراه؛ با این حال، نسخه جدیدتر با سری CPU ارتقا یافته اینتل، “Raptor Lake Refresh” یا پردازنده های نسل چهاردهم HX ارائه می شود.

Erying مادربرد Poletsar HM770 خود را در رویداد ChinaJoy 2024 به نمایش گذاشت و اطلاعاتی را در مورد آنچه که با ارائه پرچمدار MoDT Erying انتظار داریم را در اختیار ما قرار داد. این شرکت قصد دارد جدیدترین مادربرد M-ATX را در سه پیکربندی ارائه کند که شامل Core i7-14650HX (8P/8E)، Core i7-14700HX (8P/12E) و Core i9-14900HX (8P/16E) می‌شود. خوب، تحت چیپست H770M.

اعتبار تصویر: ITHome

مادربرد Erying نسل چهاردهم Polestar MoDT HX با طراحی منبع تغذیه فاز 8+1+1 عرضه می‌شود که برق را از طریق یک اتصال 8 پین دریافت می‌کند. برای حافظه، مادربرد دارای چهار اسلات DDR5 DIMM است که تا 5600+ MT/s سرعت را پشتیبانی می کند. مادربرد همچنین به چندین رابط M.2، از جمله 2x PCIe 4.0 × 4 و 1x PCIe 3.0 × 4 M.2 مجهز شده است که به کاربران گزینه های ارتباطی فراوانی را ارائه می دهد. صفحه پایه CPU یک طراحی محفظه بخار است که باید قابلیت خنک کنندگی عالی را نیز ارائه دهد.

منبع تصویر: Erying

پنل I/O نیز شامل چندین گزینه است، از جمله اتصال DisplayPort 1.4 و HDMI 2.0، همراه با پورت های USB Type-A و Type-C. MoDT HX نسل چهاردهم Erying با توجه به استانداردهایی که با آن ارائه می‌شود، به خوبی تزئین شده است و با پلتفرم Raptor Lake Refresh اینتل، می‌توان انتظار عملکرد جدی را از این مادربرد داشت که بهترین ها را برای مصرف کنندگان رده بالا ارائه می‌کند.

متاسفانه، قیمت جدیدترین مادربرد MoDT توسط Erying هنوز فاش نشده است، اما مطمئناً در مقایسه با همتای نسل سیزدهم خود که در حداکثر پیکربندی تا 366 دلار می‌رسد، بالاتر خواهد بود.

منبع تصویر: Erying

به طور کلی، مادربردهای MoDT گزینه‌های عالی برای سازندگان جریان اصلی هستند که می‌توانند یک بسته ترکیبی عالی را با وجود اینکه هیچ گزینه ارتقای در آینده وجود ندارد، دریافت کنند، زیرا شما با جدیدترین معماری CPU اینتل سازگار هستید، با توجه به اینکه مشکلات بی‌ثباتی را حذف کرده‌اید. ممکن است با آن همراه شود CPUهای “HX” اینتل مشکل ناپایداری ندارند و Lenovo اخیراً تصمیم به طراحی نسل چهاردهم سری HX MoTD خود گرفته است زیرا ارزش و عملکرد بهتری نسبت به پیشنهادات دسک‌تاپ ارائه می‌دهند. تنها نقطه ضعف این است که نمی توانید CPU را ارتقا دهید. هنگامی که یک مادربرد تهیه کردید، باید به CPU بچسبید و اگر قصد ارتقای پردازنده را دارید، کل مادربرد را تغییر دهید.

منبع خبر: Bilibili< /p>

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل