اخبار روزفناوری

Look North World 4.5 میلیون دلار سرمایه اولیه و مشارکت با Bandai Namco را اعلام کرد.

Look North World 4.5 میلیون دلار سرمایه اولیه و مشارکت با Bandai Namco را اعلام کرد.

Look North World یک UGC (محتوای تولید شده توسط کاربر) که توسط الکساندر سروپیان، بنیانگذار Bungie و یکی از مدیران سابق دیزنی منتشر شده است، اعلام کرده است که موفق به جمع آوری کل 4.5 میلیون دلار برای بودجه بذر. دور دوم جمع‌آوری کمک‌های مالی برای سرمایه‌گذاری اولیه، مشارکت‌هایی را از London Venture Partners، Bandai Namco Entertainment، Hasbro، و بسیاری دیگر داشت.

همراه با بودجه اولیه، Look North World راه‌اندازی Label Creator خود را اعلام کرده است، یک برنامه مدیریت‌شده که به حمایت و تقویت سازندگان فردی که بر روی پلتفرم‌های خلاقانه می‌سازند اختصاص داده شده است. در مجموع، 15 بازی با معاملات IP بزرگ در حال ایجاد هستند، که به Look North World اجازه می‌دهد تا در تسریع ساخت بازی‌های اصلی با استفاده از UGC سرمایه‌گذاری کند.

با استفاده از برچسب سازندگان، Look North World به دنبال ارائه پشتیبانی سرتاسر برای سازندگان در حوزه بازی UGC است. سازندگانی که با این برچسب امضا کرده‌اند، مزایای تضمین‌شده‌ای مانند پیش‌پرداخت، مالکیت بلندمدت مالکیت معنوی، بودجه بازاریابی برای توزیع مشارکت‌هایشان، و تیمی از متخصصان صنعت که می‌توانند با پشتیبانی هنری و فنی کمک کنند، دریافت خواهند کرد.

تا کنون، اولین تولیدکنندگان محتوایی که با این برچسب امضا کرده‌اند، آستین “TomJank” رودریگز و جان “SightedSloth” Jungemann هستند. TomJank به خاطر ایجاد Dream Job Tycoon معروف است و SleightedSloth روی بازی های سرمایه دار مختلف در برنامه های ایجاد فروشگاه Epic Games کار کرده است.

“سرمایه گذاری در Look North World اعتقاد ما به محتوای تولید شده توسط کاربر را به عنوان ستون اصلی آینده بازی تقویت می کند. همانطور که پلتفرم های UGC گسترش می یابند و سهم بازار را به دست می آورند، تیم های با استعداد از آنها برای عبور از مرزها و ایجاد تجربیات متنوع و غوطه ور استفاده می کنند. با سرعت بی‌سابقه‌ای روی افراد سرمایه‌گذاری می‌کنیم، و الکس و تیم کهنه‌کارش پیشگام هستند، به‌ویژه در طول موج‌های رشد قبلی کنسول‌ها و موبایل‌ها، آنها همچنان به نحوه ساخت و انتشار بازی‌ها ادامه می‌دهند شریک در London Venture Partners.

Look North World دارای مجموعه ای از بازی ها در حال حاضر در دسترس است، مانند Dream Job Tycoon در Fortnite، بسته آرایشی Ark Survival Ascended x Power Rangers، Carrera Coast، Outlaw Corral و Don’t Push the Button که همگی در Fortnite در دسترس هستند.

look north world 4 5 d985db8cd984db8cd988d986 d8afd984d8a7d8b1 d8b3d8b1d985d8a7db8cd987 d8a7d988d984db8cd987 d988 d985d8b4d8a7d8b1daa9d8aa 66a3eb7cf22b9

“Look North World یک شریک عالی برای Bandai Namco Entertainment 021 Fund است، به عنوان یک شرکت با دانش بازی سازی و بنیانگذارانی که در بازی های سنتی موفق خلق کرده اند. یویو یانگ، مدیر صندوق سرگرمی Bandai Namco Entertainment 021، گفت: اکنون به دنبال اعمال شجره و دیدگاه خود برای آنچه که نسل جدید گیمرها می خواهند بازی کنند، هستند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا