اخبار روزفناوری

فیلم Lost Soul Aside گیم پلی جدید با تمرکز بر مبارزه

فیلم Lost Soul Aside گیم پلی جدید با تمرکز بر مبارزه

تصویر گیم پلی Lost Soul Aside جدید امروز به اشتراک گذاشته شد و ظاهر جدیدی از بازی Ultizero Games ارائه کرد که مدت زیادی است در حال توسعه بوده است.

فیلم جدید، که امروز در طی ارائه‌ای در Chinajoy 2024 به اشتراک گذاشته شد، یک مبارزه آموزشی و همچنین مبارزه با یک رئیس جدید و یک سلاح جدید را به نمایش می‌گذارد. متأسفانه، به نظر نمی‌رسد که بازی در وضعیت خوبی قرار داشته باشد، زیرا گیم‌پلی بازی بد به نظر می‌رسد و الهام‌بخش خاصی ندارد. امیدواریم قبل از عرضه بازی در تاریخی که هنوز تایید نشده است، اوضاع بهبود یابد. می‌توانید فیلم زیر را با اجازه Gematsu.

Lost Soul Aside توسعه را به عنوان یک پروژه انفرادی توسط یانگ بینگ آغاز کرد که بعداً استودیوی توسعه Ultizero Games را برای تکمیل توسعه بازی ایجاد کرد. این بازی با الهام از Final Fantasy Versus XIII، که در نهایت به Final Fantasy XV تبدیل شد، یک بازی اکشن شخصیتی در رگه‌های Devil May Cry خواهد بود، که در آن بازیکنان باید با استفاده از تکنیک‌های مختلف مبارزه با دشمنان قدرتمند مقابله کنند.

d981db8cd984d985 lost soul aside daafdb8cd985 d9bed984db8c d8acd8afdb8cd8af d8a8d8a7 d8aad985d8b1daa9d8b2 d8a8d8b1 d985d8a8d8a7d8b1d8b2d987 66a3cf763d705

علی‌رغم اینکه Lost Soul Aside برای مدت طولانی در حال توسعه است، هنوز فاقد پنجره انتشار است. ما در اسرع وقت به شما اطلاع خواهیم داد که بازی منتشر شود، بنابراین منتظر آخرین اخبار باشید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا