اخبار روزاقتصاد

BNP Paribas اولین اوراق قرضه مستقل اسلوونی را در بلاک چین Canton راه اندازی کرد

BNP Paribas اولین اوراق قرضه مستقل اسلوونی را در بلاک چین Canton راه اندازی کرد

اسلوونی با انتشار اولین اوراق قرضه دیجیتال مستقل منطقه یورو، با استفاده از پلت فرم بلاک چین برای تسویه زنجیره ای، تاریخ ساز شد.

اسلوونی اولین اوراق قرضه دیجیتال مستقل منطقه یورو را در یک تراکنش زنجیره ای که توسط بانکداری غول BNP Paribas و استفاده از راه حل نقدی نمادین بانک دو فرانس.

در یک blockchain< /a>.

فردریک زورزی در این انتشار گفت: «BNP Paribas متعهد به مشارکت در راه‌حل‌های تسویه دیجیتال عمده‌فروشی تحت رهبری یوروسیستم است که تسویه اوراق قرضه را کارآمدتر و ایمن‌تر می‌کند.»

BNP Paribas می‌گوید Neobands مالکیت قانونی اوراق قرضه دیجیتال را ثبت کرده و به مشارکت‌کنندگان شبکه اجازه می‌دهد چارچوب عملیاتی انتشار و تجارت اوراق قرضه را در بازارهای ثانویه مدیریت کنند. این اوراق با ارزش اسمی 30 میلیون یورو دارای کوپن 3.65 درصدی است و در 25 نوامبر سررسید می‌شود.

Canton در سال 2021 توسط شرکت فناوری مالی Digital Asset در تلاشی برای ایجاد یک شبکه بلاک چین قابل اجرا با قابلیت حفظ حریم خصوصی که برای ارائه یک زیرساخت غیرمتمرکز برای مشتریان سازمانی طراحی شده است، راه اندازی شد. فراتر از BNP Paribas، لیست شرکت کنندگان شبکه همچنین شامل Deloitte، Cboe Global Markets، Goldman Sachs و Microsoft در میان دیگران می شود.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا