OpenAI ورود خود را به بازار موتورهای جستجوی مجهز به هوش مصنوعی با مدل جستجوی جدید GPT خود اعلام کرد.

OpenAI ورود خود را به بازار موتورهای جستجوی مجهز به هوش مصنوعی با مدل جستجوی جدید GPT خود اعلام کرد.

OpenAI نیروی محرکه اصلی جنون هوش مصنوعی بود و با راه‌اندازی مدل ChatGPT مبتنی بر مصنوعی خود که با متنی شبیه انسان به اعلان‌های مختلف پاسخ می‌دهد و از زمان راه‌اندازی خود دائماً در حال تکامل بوده است، صنعت فناوری را کاملاً در مسیری متفاوت سوق داد. . این شرکت به تنهایی با این نوآوری آماده نیست. همانطور که در حال تلاش در بخش جدیدی است که عمدتاً توسط Google مشخص شده است، که موتورهای جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی هستند.

OpenAI SearchGPT را عرضه کرد، یک نمونه اولیه موتور جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی که در نهایت با ChatGPT ادغام خواهد شد

OpenAI با معرفی مدل مبتنی بر زبان خود، هوش مصنوعی را از طریق فناوری پیشرفته خود متحول کرد ChatGPT، که برای رسیدگی به درخواست های متنوع و ارائه اطلاعات مرتبط و منسجم مجهز شده بود. جامعه فناوری مدت‌ها پیش‌بینی ورود این شرکت به بخش موتورهای جستجو و نوآوری آن را داشت.

Google، مایکروسافت و Perplexity عمدتاً موتورهای جستجوی اینترنتی افزوده شده را ارائه کرده‌اند، و اکنون OpenAI روشن کرد یک نمونه اولیه جدید، SearchGPT، روز پنجشنبه برای نشان دادن جایگاه خود در این دسته. این موتور جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی اطلاعات را از اینترنت در زمان واقعی ارائه می‌کند.

در حالی که این فناوری هنوز توسط مجموعه محدودی از کاربران و ناشران در حال آزمایش است، با 10000 کاربر آزمایشی که می‌توانند در زمان راه‌اندازی به خدمات دسترسی داشته باشند، در نهایت قصد دارد ویژگی‌های جستجو را با ChatGPT یکپارچه کند و آن را به یک فرآیند یکپارچه و جامع تبدیل کند. . با توجه به اینکه چگونه می توان خطاهای فاز اولیه را نادیده گرفت و در مرکز توجه قرار نگرفت، رویکرد راه اندازی موتور به عنوان نمونه اولیه به نفع شرکت خواهد بود. روش نمایش‌های اجمالی هوش مصنوعی Google نتایج نادرست بسیار سر و صدا ایجاد کرد.

SearchGPT به معنای ارائه اطلاعات بلادرنگ از اینترنت به صورت خلاصه و دادن لینک منبع به پرسش‌ها است. کاربران می توانند سؤالات بعدی را بپرسند و موتور جستجو با اطلاعات متنی به آنها باز خواهد گشت. در پست وبلاگ، OpenAI توضیح داد که هدف از توسعه این فناوری کمک به کاربران در ارتباط با ناشران با کمک نقل قول ها و پیوندهای داده شده به نتایج جستجو است. این شرکت بیان کرد:

پاسخ‌ها دارای اسناد و پیوندهای واضح، درون خطی و نام‌گذاری شده‌اند تا کاربران بدانند اطلاعات از کجا می‌آیند و می‌توانند به سرعت با حتی ارتباط برقرار کنند. نتایج بیشتر در یک نوار کناری با پیوندهای منبع.

OpenAI اشاره کرد که با ناشران آنلاین مانند رویترز کار می کند تا از اکوسیستمی از سازندگان و ناشران اطمینان حاصل کند که فرصت های متعددی را برای تعامل و محتوای با کیفیت بالا فراهم می کند. این شرکت همچنین به برنامه‌های خود برای دادن این گزینه به ناشران اشاره کرد تا نحوه نمایش محتوای خود را در نتایج جستجوی جدید SearchGPT در آینده انتخاب کنند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل