Legacy of Kain: Soul Reaver I & II Remastered ممکن است در دست ساخت باشد

Legacy of Kain: Soul Reaver I & II Remastered ممکن است در دست ساخت باشد

دو بازی Legacy of Kain: Soul Reaver با توجه به برخی از تصاویر گرفته شده در کامیک کان امسال سن دیگو، ممکن است در آینده بازسازی شوند.

همانطور که در تالار گفتمان ResetERA توسط کاربر Mama Robotnik، دو مجسمه که قابیل و رازیل را به تصویر می‌کشند در طول این رویداد با نام تجاری Legacy of Kain: Soul Reaver I & II Remastered نشان داده می‌شوند. کد QR پیوست شده منجر به ثبت نام در خبرنامه Dark Horse می شود، بنابراین قطعاً چیزی در حال آماده شدن است. توسعه‌دهنده اصلی Crystal Dynamics هنوز هیچ اعلامیه‌ای نکرده است، اما با توجه به اینکه نام تجاری منتشر شده است، احتمالاً در آینده چندان دور از دسترس نیست.

مدت زمان زیادی از انتشار هر بازی Legacy of Kain گذشته است. آخرین مورد، Defiance، در سال 2003 منتشر شد. ، به داستان های کاین و رازیل و ظاهراً به کل سریال نزدیک می شود. بازی قرار بود با عنوان چند نفره Nosgoth دنبال شود که در اوایل سال 2015 به مرحله بتای باز رسید اما در نهایت با خاموش شدن سرورها در سال 2016 لغو شد. امیدواریم این دو ریمستر راه را برای ریمسترهای بیشتری هموار کنند تا بازیکنان مدرن را ارائه دهند. فرصتی برای تجربه کل مجموعه و ورود جدید به چیزی که من شخصاً یکی از بهترین مجموعه های بازی تمام دوران را می دانم.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل