TeamGroup SSD های T-Force GC PRO Gen5 را عرضه می کند: سرعت 12.5 گیگابایت در ثانیه با کنترلر InnoGrit، هیت سینک گرافن برای مصرف انرژی کمتر

TeamGroup SSD های T-Force GC PRO Gen5 را عرضه می کند: سرعت 12.5 گیگابایت در ثانیه با کنترلر InnoGrit، هیت سینک گرافن برای مصرف انرژی کمتر

TeamGroup راه اندازی SSD جدید T-Force GC PRO Gen5 که با استفاده از کنترلر InnoGrit، سرعت های درجه یک و دماهای پایین تر را تضمین می کند. ما مجموعه کامل Gen5 SSD را از این شرکت در Computex 2024 دیدیم.

درایوهای SSD T-Force GC PRO Gen5 TeamGroup سرعت 12.5 گیگابایت بر ثانیه را روی کنترلر InnoGrit، هیت سینک گرافن برای دماهای پایین تر و همچنین قدرت کمتر می آورند

اعلامیه مطبوعاتی: برند بازی TEAMGROUP امروز SSD با کارایی بالا T-FORCE GC PRO PCIe 5.0 را عرضه می کند. دارای رابط PCIe Gen5x4 با مشخصات بالا و معماری کش DRAM که عملکرد فوق العاده ای را ارائه می دهد. با کنترل دمای عالی، همراه با پخش کننده حرارتی گرافن فوق نازک ثبت اختراع TEAMGROUP، می توان از آن با هیت سینک مادربرد M.2 SSD برای به حداکثر رساندن راندمان خنک کننده و عملکرد استفاده کرد. سرعت خواندن به 12500 مگابایت بر ثانیه می رسد و تجربه بی نظیری را برای گیمرها و کاربرانی که به دنبال عملکرد خواندن و نوشتن با سرعت بالا هستند، ارائه می دهد.

  • فناوری اصلاح خطای نسل جدید
  • هیت سینک اختراع شده گرافن برای افزایش اتلاف گرما و پایداری عملکرد سیستم
  • S.M.A.R.T. سیستم مانیتورینگ
  • دوستدار محیط زیست باشید و از زمین محافظت کنید
  • حرارت سینک گرافنی ثبت شده
    شماره پتنت اختراع در ایالات متحده: US11051392B2
    شماره ثبت اختراع نوآوری در تایوان: I703921
    شماره پتنت مدل کاربردی در چین: CN 211019739 U
  • ثبت اختراع S.M.A.R.T. نرم افزار
    شماره ثبت اختراع نوآوری در تایوان: I751753

SSD T-FORCE GC PRO PCIe 5.0 در ظرفیت‌های 2 و 4 ترابایتی موجود است و از آخرین پروتکل NVMe 2.0 پشتیبانی می‌کند. سرعت خواندن و نوشتن متوالی به 12500 مگابایت در ثانیه و 11000 مگابایت بر ثانیه می رسد. این ویژگی از Security Isolation برای محافظت از داده ها در برابر حملات مخرب خارجی برخوردار است و از فناوری جدید 4K LDPC (کد بررسی برابری با چگالی کم) استفاده می کند تا به طور قابل توجهی طول عمر خود را افزایش دهد و امنیت و دوام SSD را افزایش دهد. مجهز به پخش کننده حرارتی گرافن ثبت شده TEAMGROUP، عملکرد خنک کننده عالی را برای عملکرد پایدار سیستم تضمین می کند.

علاوه بر این، S.M.A.R.T. نرم افزار مانیتورینگ به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی کیفیت و عملکرد SSD را کنترل کنند. SSD T-FORCE GC PRO PCIe 5.0 از یک رابط پرسرعت، تقویت شده با فناوری های پیشرفته امنیتی و دوام استفاده می کند و توسط S.M.A.R.T نظارت می شود. نرم افزار، پاسخگویی به نیازهای گیمرها و برنامه های ذخیره سازی هوش مصنوعی، مطابق با استانداردهای بالای مصرف کنندگان برای تجهیزات سخت افزاری.

TEAMGROUP متعهد به حفاظت از سیاره زمین و توسعه پایدار است. SSD T-FORCE GC PRO PCIe 5.0 در محیطی بدون هالوژن و بدون سرب و مطابق با استانداردهای محیطی RoHS ساخته شده است. بسته بندی محصول همچنین از مواد قابل بازیافت استفاده می کند که نشان دهنده تعهد TEAMGROUP به حفاظت از محیط زیست است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل