اخبار روزاقتصاد

SATS، Aave، Monero و ORDI پس از جهش 4 درصدی بیت کوین بیش از 10 درصد افزایش یافتند.

SATS، Aave، Monero و ORDI پس از جهش 4 درصدی بیت کوین بیش از 10 درصد افزایش یافتند.

Altcoins SATS، Aave، Monero، و ORDI همگی بیش از 10 درصد در روز گذشته افزایش یافته اند تا به عنوان برترین برندگان در بازار ارزهای دیجیتال، به عنوان بیت کوین، ارز دیجیتال پیشرو در بازار، رتبه بندی شوند. سقف، در همان بازه زمانی بیش از 4 درصد جهش کرد.

SATS

SATS (1000SATS) در 26 ژوئیه در میان برندگان برتر پیشتاز بود.

در زمان نگارش این مقاله، دارایی کریپتو همچنان 18.5 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش داشت و در 0.00033 دلار معامله می‌شد. حجم معاملات روزانه SATS نیز 18.4 درصد افزایش یافت و حدود 202.6 میلیون دلار در نوسان بود. 


SATS, Aave, Monero, and ORDI soar over 10% after Bitcoin jumps 4% - 1، ORDI بیش از 10٪ افزایش می یابد
Aave

Aave (AAVE) شاهد افزایش 10 درصدی قیمت نسبت به روز گذشته، در زمان انتشار با قیمت 102.6 دلار معامله شد. در همین بازه زمانی، حجم معاملات روزانه این دارایی کریپتو حدود 240.5 میلیون دلار بود.


SATS, Aave, Monero, and ORDI soar over 10% after Bitcoin jumps 4% - 2 بیش از 10٪ افزایش یافت
نمودار قیمت 24 ساعته AAVE | منبع: TradingView

ارزش بازار Aave 1.52 میلیارد دلار است که آن را به پنجاه و پنجمین دارایی بزرگ رمزنگاری تبدیل می کند. این توکن همچنان 84 درصد پایین‌تر از بالاترین رکورد خود یعنی 666 دلار است که در 19 مه 2021 به دست آمد.

Aave یک پروتکل مالی غیرمتمرکز است که کاربران را قادر می‌سازد تا ارزهای دیجیتال و دارایی‌های دنیای واقعی را بدون تکیه بر یک واسطه متمرکز وام داده و وام بگیرند.

این پلتفرم ارز رمزنگاری شده خود را دارد، AAVE، که به عنوان توکن حاکمیتی آن عمل می‌کند. دارندگان AAVE می توانند به پیشنهادهای توسعه Aave رأی دهند و با قفل کردن توکن های خود در سیستم، جوایزی را به دست آورند. به‌علاوه، Aave توکن‌هایی را برای وام‌دهندگان صادر می‌کند و به آنها امکان می‌دهد سود سپرده‌های خود را کسب کنند.

Monero

Monero (XMR)، یک همتا به-متمرکز بر حریم خصوصی ارز دیجیتال همتا، همچنان 8.5 درصد در 24 ساعت گذشته رشد داشت و با قیمت 168.7 دلار معامله می‌شد.


SATS, Aave, Monero, and ORDI soar over 10% after Bitcoin jumps 4% - 3 بیش از 10 درصد افزایش یافتند.
نمودار قیمت 24 ساعته XMR | منبع: CoinMarketCap

با ارزش بازار حدود 3.11 میلیارد دلار، Monero در رتبه بیست و هفتم قرار دارد. رتبه بندی ارزهای دیجیتال جهانی بر اساس ارزش بازار و حجم معاملات روزانه آن تقریباً 129.5 میلیون دلار در زمان انتشار است.

Monero یک ارز دیجیتال است که بر حفظ حریم خصوصی و محرمانه بودن تمرکز دارد. برخلاف اکثر ارزهای دیجیتال که بر شفافیت و امنیت تاکید دارند، مونرو از اصول ناشناس بودن حمایت می کند. این آن را از بلاک چین های شفاف شناخته شده مانند بیت کوین و اتریوم متمایز می کند.

Monero ناشناس بودن کاربر را از طریق فناوری‌هایی مانند امضای حلقه، آدرس‌های مخفیانه، و تراکنش‌های محرمانه حلقه (RingCT) تضمین می‌کند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود هر کاربر در شبکه Monero به‌طور پیش‌فرض ناشناس باشد و اطلاعات مربوط به فرستنده، گیرنده و مبلغ تراکنش را پنهان کند.

ORDI

Ordi (ORDI) شاهد افزایش 11.6 درصدی قیمت نسبت به روز گذشته، در زمان چاپ با قیمت 38.5 دلار معامله شد. در همان بازه زمانی، دارایی کریپتو حجم معاملاتی 165 میلیون دلاری را ثبت کرد.


SATS, Aave, Monero, and ORDI soar over 10% after Bitcoin jumps 4% - 4 بیش از 10٪ افزایش یافت
نمودار قیمت 24 ساعته ORDI | منبع: TradinView

ارزش بازار ORDI 809 میلیون دلار است که آن را به هشتاد و سومین دارایی بزرگ رمزنگاری تبدیل می کند. این توکن هنوز 60 درصد پایین‌تر از بالاترین رکورد خود یعنی 96 دلار است که در 5 مارس 2024 به دست آمد.

ORDI یک میم کوین در شبکه بیت کوین و اولین توکن BRC-20 است که با استفاده از پروتکل Ordinals ایجاد شده است.

پروتکل Ordinals که توسط مهندس نرم‌افزار کیسی رودارمور توسعه داده شده است، به داده‌هایی مانند متن، تصاویر، صدا و ویدیو اجازه می‌دهد تا مستقیماً روی هر ساتوشی، کوچک‌ترین واحد بیت‌کوین، ثبت شوند. این فناوری استفاده‌های جدیدی را برای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و دیگر توکن‌ها در بلاک چین بیت‌کوین فعال کرده است.

ORDI دارای عرضه ثابت 21 میلیون توکن است و به عنوان دارایی قابل تعویض و قابل انتقال در اکوسیستم BRC-20 عمل می کند.

بیت کوین با جهش 4 درصدی پیشتاز بهبود بازار است

افزایش این آلت کوین ها به دنبال افزایش 4.5 درصدی بیت کوین (BTC) بود. در روز گذشته، در روز جمعه، 26 جولای، به 66968 دلار رسید. کمترین قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته 63506 دلار بود، در حالی که بالاترین قیمت آن 67338 دلار بود. قدیمی‌ترین و با ارزش‌ترین ارز رمزنگاری‌شده جهان پس از زیان خود بهبود یافت و برای اولین بار در این هفته از مرز 66000 دلار گذشت.

آلت کوین های محبوب دیگر، از جمله اتریوم (ETH)، Dogecoin (< a href="https://crypto.news/price/dogecoin/" target="_blank" rel="noreferrer noopener">DOGE)، Ripple (XRP)، سولانا (SOL)، و Litecoin (LTC)، نوسانات جزئی در سود و زیان را تجربه کرد. بر اساس داده‌های CoinMarketCap، شاخص کلی ترس و طمع بازار در 59 (خنثی) از 100 قرار گرفت.

در زمان نگارش این مقاله، ارزش بازار جهانی ارز دیجیتال 2.39 تریلیون دلار بود که نشان دهنده افزایش 24 ساعته 3.41٪ است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا