فیلم BioShock همچنان رو به جلو است، البته با بودجه کاهش یافته

فیلم BioShock همچنان رو به جلو است، البته با بودجه کاهش یافته

در فوریه 2022، Take-Two و Netflix شریک شد برای ایجاد یک فیلم اکشن زنده اقتباسی از مجموعه بازی BioShock. حدود شش ماه بعد، ما یاد گرفت که فرانسیس لارنس، کارگردان Hunger Games، Constantine، I Am Legend، Sparrow و Slumberland، از این پروژه مراقبت خواهد کرد.

در اواخر همان سال، خود لارنس در مورد آنچه که BioShock را منحصر به فرد می کند صحبت کرد. او همچنین تأیید کرد که خالق فرنچایز، کن لوین، تا حدودی درگیر خواهد بود.

ما مدت زیادی است که هیچ خبر دیگری در مورد فیلم BioShock نشنیده ایم. اکنون، Variety انتشار برخی از اخبار منتشر شده از San Diego Comic-Con 2024، جایی که روری لی تهیه کننده در یک پانل گفت:

رژیم جدید بودجه ها را کاهش داده است، بنابراین ما نسخه بسیار کوچکتری را انجام می دهیم. … این یک دیدگاه شخصی تر خواهد بود در مقابل یک پروژه بزرگتر و بزرگ.

این تمام چیزی است که لی باید در مورد پروژه به اشتراک بگذارد، اگرچه او همچنین تأیید کرد که فرانسیس لارنس هنوز به کارگردانی وابسته است. نکته این است که کارگردان فیلم همچنین فیلم های زیادی را برای کار دارد.

تولید در حال حاضر برای The Long Walk (اقتباسی از رمان ترسناک دیستوپیایی 1979 نوشته استیون کینگ) ادامه دارد. همانطور که در SDCC 2024 فاش شد، فیلمنامه مورد انتظار Constantine 2 در حال حاضر در حال نگارش است و I Am Legend 2 نیز در حال آماده شدن است. علاوه بر این، لارنس همچنین در حال مذاکره برای کارگردانی یک پیش درآمد دیگر The Hunger Games با عنوان Sunrise on the Reaping است.

هنوز درباره زمان تولید فیلم BioShock یا حتی بازیگران آن صحبتی نشده است. طرفداران حتی نمی توانند از هیچ بازی جدیدی آرامش بگیرند، زیرا Cloud Chamber هنوز هدف در حال جذب برای قسمت بعدی آن، به این نکته اشاره می‌کند که انتشار هنوز چند سال دیگر باقی مانده است. با این حال، اخیراً یک نشت وجود داشت که رابط کاربری و تفنگ کمانه دار.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل