شریک T-Mobile Arch Telecom سرانجام به اتهامات تکنیک های فروش سایه پرداخته است.
T-Mobile بحث جدیدی نیست، به خصوص با توجه به گرمای فزاینده ای که اخیراً در مورد عملکردهای داخلی دریافت می کند که منجر به کارکنی در حال استعفای خود یا زیر سوال بردن اخلاق کاری در میان نگرانی های فزاینده در مورد تاکتیک های فروش مبهم اتخاذ شده توسط شرکت. مصرفکنندگان خدمات مخابراتی را به خاطر افزایش قیمت و طرح دعوای دسته جمعی علیه آن. بدتر از همه، اخیراً برخی از فروشگاههای T-Mobile گوشیهای قدیمی را بهعنوان نو به فروش میرسانند و بحثهایی را برانگیخته است. اکنون شریک این شرکت از طریق ایمیل به کارمندان خود به این مشکل پاسخ داده است.
شرکت شریک T-Mobile، Arch Telecom، به وضعیت مبهم فروش از طریق ایمیل به کارکنان خود پاسخ داده است
بهتازگی، گزارشی در مورد فروشگاههای شخص ثالث مرتبط با T-Mobile که تاکتیکهای فروش مشکوک را انجام میدهند، با واکنشهای شدیدی مواجه شده است، بهویژه در مورد تلفنهای بازگرداندهشده توسط مشتریانی که بهعنوان جدید توسط خردهفروشان فروخته میشوند. Arch Telecom بخشی از این جنجال بود و شریک T-Mobile اکنون از طریق یک ایمیل به اتهامات پاسخ داده است.
طبق اشتراک گزارش تلفن همراه< /a>، شرکت شریک T-Mobile ایمیلی را در رابطه با ادعاهای فروش مبهم به یکی از کارمندان ارسال کرد و جنبه خود را از ماجرا ارائه کرد. Arch Telecom اذعان کرد که بین برخی از رسیدها و تجربه معامله در فروشگاه مشتری اختلاف وجود دارد. برای مبارزه با این مشکل، برخی از اقدامات اخلاقی را توصیه کرد تا اطمینان حاصل شود که همه حساب ها مطابقت دارند، مانند:
- شفافیت در تمام هزینههای متحمل شده هنگام خرید یا ثبت نام مشتریان در طرح
- فقط در صورتی محصولات اضافی را درج کنید که تبلیغات شامل آنها باشد
- برای جلوگیری از هزینههای غیرمنتظره، ویژگیها و هزینهها را هنگام ارتقاء مشتریان به وضوح توضیح دهید
شریک T-Mobile اعتراف نکرد که مشکلی در تاکتیکهای فروش فعلی وجود دارد، اما به کارمندان پیشنهاد کرد که به شیوههای فروش مناسب خود ادامه دهند و پیامهای متفاوتی در مورد موضع خود ارسال کردند. آنها همچنین از کارمندان میخواهند که هرگونه روش فروش را که مبهم به نظر میرسد به بخش منابع انسانی گزارش دهند.
کارمندان Arch Telecom یک سرویس GroupMe توسط مایکروسافت را برجسته کردند که این شرکت از آن به عنوان یک پلت فرم ارتباطی برای تمسخر کارمندانی استفاده می کرد که عملکرد کاری را به خطر انداخته بودند. اکنون گفته میشود که گزارشهای GroupMe در میان واکنشهای مداوم حذف میشوند، و این تنها رویه مدیریت هشداردهنده نیست، بنابراین اگر مشکل ادامه پیدا کند، ممکن است بیشتر ببینیم. این شیوه های داخلی برای بازخورد دادن به کارکنان و تجزیه و تحلیل عملکرد در ایمیل ارسال شده ذکر نشده است. T-Mobile باید به طور فعال نقش خود را در حل و فصل مسائل جاری ایفا کند، قبل از اینکه به طور بالقوه به اعتبار آن لطمه بزند، با توجه به اینکه شرایط اخیر به نفع شرکت پیش نیامده است.