استالکرافت: ایکس دهمین سالگرد خود را جشن می گیرد

استالکرافت: ایکس دهمین سالگرد خود را جشن می گیرد

EXBO دهمین سالگرد Stalcraft: X، MMOFPS رایگان برای بازی را با بازنگری اساسی ویژگی‌های آن جشن می‌گیرد. این عنوان یک بازی آنلاین غول پیکر است که در منطقه محرومیت چرنوبیل تنظیم شده است، جایی که بازیکنان می توانند در گیم پلی PvP و PvE شرکت کنند.

Stalcraft: X با کمتر از 50000 نقد مثبت در Steam، عنوان Minecraft را با S.T.A.L.K.E.R، زیرا شامل عناصر RPG، اجزای تیراندازی پویا و دنیای باز است که نیاز به بقا دارد.

در طول ده سال گذشته، EXBO با پشتکار به پایگاه بازیکنان گوش داده است تا بازخورد دریافت کند و دائماً چالش‌ها و موانع جدیدی را برای بازیکنان اضافه کرده است تا در طول بازی از آن‌ها غلبه کنند، خواه به تنهایی بازی کنند و یا با دوستانشان گروه شوند. جهش‌یافته‌های مختلفی را که در سایه‌ها کمین کرده‌اند، بپذیرید.

در زمان دهمین سالگرد، EXBO «به‌روزرسانی Day X» را منتشر کرد، که گسترده‌ترین به‌روزرسانی در طول تاریخ بازی است. در حالی که این به‌روزرسانی هنوز منتشر نشده است، EXBO یک تریلر منتشر کرده است که نشان می‌دهد بازیکنان می‌توانند چه انتظاراتی داشته باشند.

در تریلر، بازیکنان می‌توانند تغییرات گرافیکی عظیمی را که Stalcraft: X دریافت می‌کند، ببینند. این بازی همچنین دارای یک دنیای جدید با مکان ها، شخصیت ها و دشمنان برای کشف است. همچنین دارای موسیقی متن جدیدی است که توسط ژان پیر تایب، نوازنده هالیوود ساخته شده است، که موسیقی برای نمایش ها و فیلم هایی مانند تور بزرگ، معتاد، و جنایات عالی ساخته است.

در این به‌روزرسانی، بازیکنان با جناح‌های شمالی آشنا می‌شوند، که به آنها دیدگاه جدیدی از زندگی در منطقه محرومیت چرنوبیل می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد پس از کاوش در تمام داستان‌هایشان، یک جناح را انتخاب کنند. علاوه بر این، برای دادن توانایی استراحت به بازیکنان، اکنون پناهگاه های شخصی به بازی اضافه شده است که در آن می توانند استراحت کنند و وسایل ارزشمندی را بسازند. برای کسانی که می‌خواهند حس شخصی اضافه کنند، پناهگاه‌ها کاملاً قابل تنظیم هستند و حتی اگر بخواهید می‌توانند به یک پایگاه زیرزمینی تبدیل شوند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های Stalcraft: X 10th Year یک موتور انیمیشن کاملاً جدید است. این موتور به مدت دو سال در حال توسعه بوده است، و شخصیت‌ها اکنون با استفاده از آن انیمیشن خواهند شد تا به آن‌ها حرکتی اصلاح‌شده، درک بهتر دشمنان در میدان نبرد و ظاهری واقعی‌تر در هنگام کاوش در بازی ارائه دهند.

EXBO یک هدف وبلاگ پچ یادداشت های عظیم در وب سایت خود، که هر جزئیات جدیدی که در به روز رسانی Day X ارائه می شود، نحوه عملکرد عملکردهای جدید در طول بازی و آنچه بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند را توضیح می دهد. در مناطق جدید ببینید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل