Elder Scrolls V: Skyrim اکنون از طریق GeForce در دسترس است

Elder Scrolls V: Skyrim اکنون از طریق GeForce در دسترس است

Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition اکنون به طور گسترده برای پخش از طریق GeForce Now در پلتفرم های مختلف در دسترس است. GeForce NOW قبلاً یک کتابخانه گسترده دارد، اما اکنون این کلاسیک نمادین راه خود را به آن باز کرده است. همراه با Skyrim، هشت بازی دیگر به این کتابخانه ملحق خواهند شد.

اگر The Elder Scrolls V: Skyrim را از طریق GeForce NOW بازی می‌کنید، می‌توانید بدون نگرانی در مورد مشخصات خود، آن را در دستگاه خود پخش کنید. این شامل لپ‌تاپ، MacBook و حتی Chromebook شما می‌شود.

افرادی که عضو GeForce NOW هستند در صورت شرکت در چالش‌های World of Warships که تا 30 جولای در دسترس خواهد بود، به پاداش جدیدی دسترسی خواهند داشت. با انجام این کار، می‌توانید یک کد اولویت یک روزه GeForce NOW دریافت کنید. هر روز.

همراه با نه بازی اضافه شده به کتابخانه GeForce NOW، فروش تابستانی همچنان در دسترس است. کسانی که علاقه مند به خرید عضویت های Ultimate و Priority هستند، می توانند 50٪ تخفیف اشتراک خود را دریافت کنند.

در حالی که گزینه اشتراک رایگان وجود دارد، گزینه ها محدود هستند و به شما امکان می دهند هر بار یک ساعت بازی کنید. اگر برای اشتراک اولویتی پرداخت می‌کنید، می توانید تا 6 ساعت در هر جلسه با 60 فریم در ثانیه بازی کنید. اگر می‌خواهید یک تجربه ممتاز داشته باشید، اشتراک Ultimate به شما امکان می‌دهد تا 8 ساعت در هر زمان با حداکثر 240 فریم در ثانیه بازی کنید.

با اتصال به Steam، Epic Games، Ubisoft، EA Origin، یا حتی یک حساب GOG، به کتابخانه ای از بازی ها دسترسی خواهید داشت که می توانید آن را در تنظیمات خود پخش کنید.

آخرین بازی هایی که به کتابخانه اضافه می شوند عبارتند از:

  • Cataclismo (موجود در Steam)
  • CONSCRIPT (موجود در Steam)
  • F1 Manager 2024 (در Steam موجود است)
  • EARTH DEFENSE FORCE 6 (موجود در Steam)
  • The Elder Scrolls V: Skyrim (موجود در Steam)
  • The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition (در Steam، فروشگاه Epic Games و PC Game Pass موجود است)
  • Gang Beasts (موجود در Steam و PC Game Pass)
  • پادشاهی و قلعه (بخار)
  • شهرک نشینان: متحدان جدید (Steam)

برای کسانی که با نحوه عملکرد GeForce NOW آشنا نیستند، بازی هایی را برای بازی ارائه نمی دهد. بازی‌های فهرست‌شده اکنون با GeForce NOW سازگار هستند و اگر قبلاً آنها را دارید، می‌توانید با استفاده از GeForce NOW آنها را بازی کنید. این مهم است که به خاطر داشته باشید اگر قصد اشتراک دارید اما کتابخانه بازی خود را در هیچ سیستم عاملی ندارید. هر یک از بازی‌های GeForce NOW سازگار باید خریداری شود، مگر اینکه به‌عنوان Free to Play مشخص شده باشد.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل