ماینر کریپتو Marathon Digital 100 میلیون دلار بیت کوین به ذخایر اضافه می کند

ماینر کریپتو Marathon Digital 100 میلیون دلار بیت کوین به ذخایر اضافه می کند

شرکت استخراج بیت کوین Marathon Digital به عنوان بخشی از “استراتژی HODL” خود، 100 میلیون دلار BTC خریداری کرده است.

غول استخراج ارزهای دیجیتال Marathon Digital پست X در روز پنجشنبه گفت که 100 میلیون دلار بیت کوین (BTC) خریداری کرده و اکنون بیش از 20000 بیت کوین در اختیار دارد. در ترازنامه خود به عنوان بخشی از استراتژی HODL.

شرکت ماینینگ کریپتو آمریکا همچنین گفت که به عنوان بخشی از رویکرد جدید خود، Marathon Digital تمام بیت‌کوین استخراج‌شده را در عملیات خود حفظ می‌کند و «به‌طور دوره‌ای خریدهای استراتژیک بازار آزاد انجام خواهد داد». فرد تیل، مدیر اجرایی Marathon Digital، در مورد خرید گفت که این استراتژی “منعکس کننده اعتماد ما به ارزش بلندمدت” بیت کوین است و دولت ها و شرکت ها را تشویق می کند “همه بیت کوین را به عنوان دارایی ذخیره نگه دارند.”

” اتخاذ یک استراتژی کامل HODL نشان دهنده اعتماد ما به ارزش بلند مدت بیت کوین است.”

فرد تیل، مدیرعامل ماراتن دیجیتال

سلمان خان، مدیر ارشد مالی Marathon Digital، گفت که این شرکت ترازنامه ارزهای دیجیتال خود را افزایش داده است زیرا کاهش اخیر قیمت بیت کوین به ماینر “فرصتی برای افزودن به دارایی های خود” داده است. علی‌رغم این خبر، طبق داده از نزدک.

این خرید با هدف ماراتون برای دو برابر کردن ظرفیت استخراج خود در سال 2024، با هدف دستیابی به نرخ هش 50 EH/s مطابقت دارد. همانطور که crypto.news گزارش شده است پیش از این، عملیات Marathon اخیراً به نرخ هش 24.7 EH/s دست یافت و از رقبای Core Scientific و Riot Platforms پیشی گرفت. اگر Marathon به هدف 50 EH/s خود برسد، از ابتدای سال 2024 نرخ هش خود را بیش از دو برابر کرده است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل