در اینجا زمانی است که ویژگی‌های هوش اپل در به‌روزرسانی بتا iOS 18 برای آیفون در دسترس خواهد بود

در اینجا زمانی است که ویژگی‌های هوش اپل در به‌روزرسانی بتا iOS 18 برای آیفون در دسترس خواهد بود

iOS 18 مجموعه ای از پیشرفت های جدید را برای آیفون به ارمغان آورد و از زمان انتشار اولین نسخه بتا، توسعه دهندگان با ویژگی های جدید بازی می کنند. با این حال، یکی از جنبه‌های کلیدی این پلتفرم هنوز در آخرین نسخه‌های بتا وجود ندارد، و این شرکت چارچوب زمانی دقیقی را به ما نداده است که چه زمانی ممکن است برای توسعه‌دهندگان و آزمایش‌کنندگان بتا عمومی برسد. بله، ما در مورد ویژگی های هوش مصنوعی اپل و ورود دیرهنگام آن به چرخه بتا صحبت می کنیم. خوب، ما یک تخمین آموزشی از زمان عرضه Apple Intelligence برای توسعه دهندگان داریم.

Apple Intelligence قبل از پایان ماه آینده در دسترس توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت

Apple Intelligence پاسخ این شرکت به روند رو به رشد هوش مصنوعی و نحوه شکل دادن به صنعت به روش های عمیق جدید است. تایید شد که این ویژگی به صورت بتا در رویداد WWDC اپل عرضه می‌شود، اما این شرکت نتوانست تاریخ مشخصی را اعلام کند، که تقریباً ما و توسعه‌دهندگان را معطل می‌کند. این شرکت اخیراً چهارمین نسخه بتای توسعه‌دهنده iOS 18 را منتشر کرده است، و Apple Intelligence هنوز در دسترس نیست، و باعث می‌شود برخی حدس بزنند که این ویژگی ممکن است به تعویق بیفتد.

با این حال، اینطور نیست، زیرا اپل با وجود حذف تگ “Summer” از صفحه Apple Intelligence برای توسعه دهندگان، انتشار را برای تابستان برنامه ریزی کرده است. این بدان معنی است که توسعه دهندگان می توانند ابزارهای هوش مصنوعی را قبل از عرضه iOS 18 در اواخر امسال برای عموم آزمایش کنند. از آنجایی که این شرکت شروع به تولید نسخه‌های بتا عمومی کرده است، می‌توانیم با خیال راحت فرض کنیم که Apple Intelligence برای هر دو نسخه بتا منتشر خواهد شد.

از آنجایی که iOS 18 در ماه سپتامبر همراه با آیفون 16 مورد انتظار عرضه خواهد شد.، می توان تخمین زد که Apple Intelligence در ماه آگوست برای آیفون و سایر سیستم عامل ها عرضه خواهد شد. به طور دقیق، این شرکت پیش از پایان ماه آینده این ابزارها را منتشر خواهد کرد. عاقلانه است که اپل در اسرع وقت Apple Intelligence را منتشر کند زیرا به توسعه دهندگان زمان بیشتری برای آزمایش پلتفرم و گزارش اشکالات برگشتی برای تجربه کاربری پایدار می دهد.

در ابتدا، ویژگی‌های Apple Intelligence فقط به زبان انگلیسی ایالات متحده در دسترس بود و به تدریج، این شرکت فهرست زبان‌ها را گسترش داد. در مورد سازگاری، اپل اعلام کرد که فقط آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس می توانند از این ویژگی استفاده کنند، به این معنی که همه مدل های قدیمی باید به اصول اولیه پایبند باشند. با این حال، عرضه اولیه Apple Intelligence فاقد برخی ویژگی‌ها، از جمله تجربه جدید Siri است. با این حال، این شرکت زمان خود را صرف تکمیل فناوری و تکمیل عرضه در سال آینده خواهد کرد. به محض اینکه نسخه بتای جدید منتشر شد، زمانی که Apple Intelligence برای توسعه دهندگان در دسترس باشد، به شما اطلاع خواهیم داد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل