اخبار روزفناوری

گزارش می‌گوید افزایش تعداد کاربران اندرویدی روی آوردن به آیفون ممکن است دلیل کاهش فروش آیفون 15 باشد.

گزارش می‌گوید افزایش تعداد کاربران اندرویدی روی آوردن به آیفون ممکن است دلیل کاهش فروش آیفون 15 باشد.

در حالی که اخیراً انتقال کاربران Android به iPhone رایج‌تر شده است، سه ماهه ژوئن 2024 بیشترین هجوم تعویض‌کننده‌های Android را رقم زد. به نظر می‌رسد که این یک نشانه مثبت برای اپل است، با توجه به اینکه پایگاه مصرف‌کننده گسترده‌تری دارد، اما فروش ضعیف‌تر که قبلاً برای سری آیفون 15 در مقایسه با مدل‌های گذشته گزارش شده بود، با افزایش تعداد سوئیچ‌ها مرتبط است.

افزایش کاربران اندرویدی که به آیفون تغییر می‌دهند، برای اپل جنبه منفی دارد

پیش از این، گزارشی از CIRP فروش کمتر مشخص شده برای iPhone 15 را برجسته کرد. سری نسبت به آیفون 14 که برای اپل ضربه بزرگی بود، با توجه به اینکه آنها امید زیادی به نسخه ارتقا یافته داشتند تا نسبت به مدل های گذشته بهتر عمل کند. دلیل روند نزولی فروش را فشار اقتصادی و تغییرات حاشیه ای در سری جدید دانستند. آخرین بینش CIRP در مورد تغییر کاربران اندرویدی به آیفون نشان می دهد که این ممکن است با فروش پایین تر آیفون 15 نیز ارتباط داشته باشد.

طبق داده‌های تازه منتشر شده از شرکای تحقیقات هوش مصرف‌کننده (CIRP)، تعداد خریداران آیفون که قبلاً تلفن اندرویدی داشتند در سه‌ماهه ژوئن 2024 به شدت افزایش یافته است و به 17 درصد جهش نشان می‌دهد، تقریبا دو برابر درصد نسبت به گذشته. سال ظاهراً این خبر مثبتی برای اپل

Android users switching to iPhone sees a massive increase

CIRP نشان می‌دهد که بالاترین درصد کاربران اندروید که به آیفون تغییر می‌دهند لزوماً خوب نیست، با توجه به اینکه چگونه می‌تواند عاملی مؤثر در فروش ضعیف‌تر باشد که برای iPhone 15 امسال. منطق ارائه شده در پشت آن این است که کاربران Android به اندازه کافی روی دریافت جدیدترین مدل متمرکز نیستند و اگر به صرفه جویی در هزینه کمک کند و ارزش پولی خوبی داشته باشد، با یک مدل قدیمی تر کنار می آیند.

daafd8b2d8a7d8b1d8b4 d985db8cdaafd988db8cd8af d8a7d981d8b2d8a7db8cd8b4 d8aad8b9d8afd8a7d8af daa9d8a7d8b1d8a8d8b1d8a7d986 d8a7d986 66a235c912eff

از آنجایی که سوئیچرها تمایل بیشتری به مدل‌های قدیمی‌تر و ارزان‌تر دارند که کمابیش ویژگی‌ها و نرم‌افزارهای مشابهی را ارائه می‌دهند، تعداد کمی از کاربران اندروید آخرین مدل آیفون را انتخاب می‌کنند. نه تنها تعداد وفاداران آیفون مشتاق به دریافت آخرین مدل با کاهش هستند، بلکه کاربران اندرویدی که به مدل‌های قدیمی‌تر آیفون تغییر می‌کنند نیز در صدر فروش ضعیف هستند. از آنجایی که مصرف‌کنندگان جدید به‌اندازه‌ای ارتقا نمی‌یابند، منطقی‌تر است که چرا سری آیفون 15 در فروش به خوبی نسخه قبلی خود عمل نکرده است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا