سازنده سری Dragon Quest درباره چالش‌های غیرمنتظره‌ای که گرافیک واقعی‌تر ایجاد می‌کند صحبت می‌کند

سازنده سری Dragon Quest درباره چالش‌های غیرمنتظره‌ای که گرافیک واقعی‌تر ایجاد می‌کند صحبت می‌کند

به گفته سازنده این مجموعه، یوجی هوری، سری Dragon Quest با چالش‌های غیرمنتظره‌ای مواجه است که به دلیل گرافیک واقعی‌تر ایجاد می‌شود.

صحبت کردن با Denfaminicogamer، که توسط Automaton، خالق محبوب سری RPG در مورد برخی از چالش های غیرمنتظره برای فرنچایز صحبت کرد که توسط گرافیک واقعی تر ایجاد شده است. از آنجایی که اکنون مدل‌های شخصیت‌ها گویاتر و جزئی‌تر شده‌اند، داشتن یک قهرمان بی‌صدا، یا همان طور که Horii-san آن را «شخصیت نمادین» می‌نامد، که به بازیکنان اجازه می‌دهد شخصیت اصلی داستان باشند، دشوارتر شده است. با گرافیک‌های واقعی‌تر و دقیق‌تر، شخصیتی که در آنجا می‌ایستد مانند یک احمق به نظر می‌رسد.

خالق سری Dragon Quest احساس می‌کند هیچ راه آسانی برای رسیدگی به این موضوع وجود ندارد، زیرا واداشتن شخصیت به واکنش به رویدادها غوطه‌ور شدن را از بین می‌برد. به گفته یوجی هوری، این موضوع در آینده به چالش بیشتری تبدیل خواهد شد، بنابراین ممکن است روزی که سریال شخصیت متفاوتی داشته باشد در آینده چندان دور نباشد.

اما در حال حاضر، همه چیز همانطور که همیشه بوده باقی می ماند. ورودی بعدی این سری، بازسازی مورد انتظار Dragon Quest III HD-2D، دارای یک قهرمان بی صدا و بسیاری از ویژگی هایی است که همیشه سریال را تعریف کرده اند. می‌توانید با بررسی پیش نمایش.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل