به روز رسانی جدید پورتال پلی استیشن عملکرد را بهبود می بخشد، گزینه های اتصال را گسترش می دهد

به روز رسانی جدید پورتال پلی استیشن عملکرد را بهبود می بخشد، گزینه های اتصال را گسترش می دهد

یک به‌روزرسانی جدید نرم‌افزاری سیستم پورتال پلی‌استیشن چند ساعت پیش منتشر شد و بهبودهایی را در دستگاه دستی مبتنی بر پخش از راه دور که سال گذشته منتشر شد، معرفی کرد.

به‌روزرسانی جدید، نسخه 3.0.1، نه تنها عملکرد و پایداری نرم‌افزار سیستم نامشخصی را معرفی می‌کند، بلکه گزینه‌های اتصال را با اجازه دادن به سیستم برای اتصال به طیف وسیع‌تری از شبکه‌های عمومی، از جمله شبکه‌های 5 گیگاهرتزی خاص، گسترش می‌دهد. در مورد عملکرد، چندین کاربر در subreddit سیستم بهبودها را گزارش دهید، اما آزمایشات دقیق تری لازم است تا ببینیم آیا واقعاً پیشرفت ها واقعی هستند یا خیر.

اگرچه کوچک است، شنیدن سونی در حال گسترش گزینه های پورتال پلی استیشن بسیار خوب است، زیرا این سیستم پتانسیل آن را دارد که چیزی فراتر از یک دستگاه پخش از راه دور باشد. حداقل در حال حاضر، کنسول آنچه را که قرار است انجام دهد، به خوبی انجام می دهد، همانطور که Kai در مرور.

پورتال پلی استیشن جانشین قابل حملی نیست که بازیکنان از زمان افول پلی استیشن ویتا از سونی درخواست کرده اند. همانطور که گفته شد، پورتال پلی استیشن یک کار را انجام می دهد و آن را بسیار خوب انجام می دهد. ممکن است تجربه بازی از راه دور را دوباره اختراع نکند، اما برای کسانی که به کلیپ های کنترلر برای نصب گوشی در بالای کنترلر DualSense یا کنترلرهای شخص ثالثی که از یک دستگاه تلفن همراه به عنوان نمایشگر استفاده می کنند، تکیه می کنند، یک محصول رسمی سونی برای راه حل یکپارچه ممکن است جایگزین کنترل‌کننده‌های Backbone و سایر دستگاه‌هایی که بازیکنان ممکن است در خانه خود داشته باشند، نشود، اما پورتال پلی‌استیشن ممکن است کنترل‌کننده‌ای باشد که بازیکنان ابتدا شروع به دستیابی به آن کنند.

سیستم پورتال پلی استیشن اکنون در سراسر جهان در دسترس است

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل