قائمی: در دیدار‌های تدارکاتی برد و باخت مهم نیست

قائمی: در دیدار‌های تدارکاتی برد و باخت مهم نیست

۱۲:۳۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۳

فرهاد قائمی مربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران پس از برتری سه بر صفر برابر نوجوانان بحرین، اظهار داشت: دومین دیدار تدارکاتی تیم ایران در اردوی بحرین رقابت با نوجوانان این کشور بود. دیدار خوبی برگزار کردیم و خداراشکر توانستیم از تمامی بازیکنان در این دیدار استفاده کنیم و درنهایت هم پیروز میدان باشیم.

قائمی با اشاره به کیفیت تیم بحرین ادامه داد: در جریان تورنمنت‌ها و دیدار‌های دوستانه اخیر مدام شگفت‌زده می‌شویم. تمامی تیم‌ها در والیبال پیشرفت کردند و شیوه نمایش آنها در مسیر درستی قرار گرفته است. دیگر خبری از اشتباهات سطحی نیست و بحرین هم از این قائده مستثنی نمانده و والیبال خوبی را برابر تیم ما ارائه دادند.

مربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران ادامه داد: بازیکنان زیر ۱۸ سال در مقطع سنی‌ای قرار دارند که کنترل کردن کامل هیجانات آنها در جریان مسابقه دشوار است. این دومین دیدار تدارکاتی تیم ایران بود و قطعا در ادامه بهتر خواهیم شد. البته در دیدار امروز نیز به تدریج کنترل رقابت را در دست گرفتیم و درنهایت از عملکرد بازیکنان رضایت داریم.

قائمی در خصوص اهمیت نتیجه در دیدار‌های تدارکاتی گفت: در مسابقات تدارکاتی بیشتر به‌دنبال این هستیم تا بازیکنان از نظر روحی و روانی در شرایط بهتری قرار گیرند و محک بخورند. برد و باخت در این دیدار‌ها مهم نیست و همین‌که خروجی لازم را به‌دست آوریم و با شرایط خوب مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا را آغاز کنیم کفایت می‌کند.

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل