اخبار روزاقتصاد

Chainbase با Alibaba Cloud همکاری می کند تا داده ها را برای هوش مصنوعی غیرمتمرکز کند

Chainbase با Alibaba Cloud همکاری می کند تا داده ها را برای هوش مصنوعی غیرمتمرکز کند

استارت‌آپ بلاک‌چین Chainbase با Alibaba Cloud متحد شده است تا هزینه‌های عملیاتی تلاش‌های توزیع غیرمتمرکز داده خود را کاهش دهد.

Chainbase، یک زیرساخت لایه تعامل web3 برای هوش مصنوعی، با ارائه‌دهنده ابر چینی Alibaba Cloud در تلاش است تا هزینه های عملیاتی خود را برای توزیع غیرمتمرکز داده به نصف کاهش دهد.

در اعلام X در روز پنجشنبه، استارت‌آپ سنگاپوری گفت که این همکاری انجام خواهد شد به آن کمک کنید تا روی افزایش حافظه و قدرت محاسباتی GPU “برای تمرکززدایی شبکه داده” تمرکز کند.

“با پیوستن به نیروها، هزینه‌های عملیاتی را به نصف کاهش داده‌ایم و در طول فرآیند مهاجرت در سطح پتابایت به 100% آپتایم رسیده‌ایم.”

Chainbase

این استارت‌آپ همچنین اضافه کرد که به دنبال گزینه‌ای برای استفاده از منابع اجتماعی Alibaba Cloud “برای تسریع توسعه شبکه و مدل هوش مصنوعی ما” است، اگرچه چارچوب زمانی آن را ارائه نکرد. Chainbase همچنین شرایط همکاری خود با Alibaba را فاش نکرد.

Chainbase که در سال 2021 توسط Damon Yue تأسیس شد، مجموعه‌ای از ابزارها و خدمات طراحی شده برای پشتیبانی از توسعه و مقیاس‌بندی برنامه‌های بلاک چین را ارائه می‌کند. در اواسط ژوئیه، این استارت آپ ۱۵ میلیون دلار در دور سری A به رهبری گروه سرمایه گذاری Tencent و Matrix Partners China تضمین کرد. طبق گزارش‌ها، انتظار می‌رود شبکه اصلی Chainbase به همراه توکن حاکمیتی CBT آن در سه ماهه چهارم سال 2024 فعال شود.

علی بابا به عنوان بخشی از استراتژی متنوع‌سازی گسترده‌تر، حضور خود را در بخش بلاک چین گسترش داده است. در سپتامبر 2023، Ant Group Digital Technologies، یکی از زیرمجموعه های Alibaba Group، ZAN را معرفی کرد، نام تجاری متمرکز بر ارائه ابزارهای توسعه بلاک چین. همانطور که crypto.news قبلا گزارش کرده بود ، هدف این ابتکار ارائه طیف گسترده ای از محصولات و خدمات بلاک چین است که برای رفع نیازهای توسعه دهندگان وب 3 سازمانی و فردی طراحی شده اند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا