Google Pixel 9 Pro Fold با فرم جدید، نسبت ابعاد مربعی، نمایشگر بیرونی بلندتر و موارد دیگر عرضه می شود

Google Pixel 9 Pro Fold با فرم جدید، نسبت ابعاد مربعی، نمایشگر بیرونی بلندتر و موارد دیگر عرضه می شود

در حالی که تقریباً یک ماه مانده به رویداد Made By Google، توجه به سری پیکسل 9، که رونمایی خواهد شد در 13 آگوست. اگرچه هیچ رمز و رازی برای این سری باقی نمانده است، زیرا اطلاعات فاش شده به طور مداوم مشخصات خط تولید آینده را نشان می دهد، اطلاعات کمی در مورد Pixel Pro Fold وجود دارد که در کنار مدل های استاندارد ارائه می شود. یک گزارش اخیر طراحی نسل بعدی نوع فولد را نشان می‌دهد و ظاهری اصلاح‌شده را نسبت به نسخه‌های قبلی خود انتخاب کرده است.

Pixel 9 Pro Fold از فرم فاکتور جدیدی با صفحه نمایش بیرونی روشن تر و بلندتر بهره می برد

انتظار می‌رود Pixel 9 Pro Fold همراه با دیگر سری‌های استاندارد Pixel 9 در رویداد Made by Google عرضه شود. گمانه زنی های قبلی حاکی از آن بود که مدل جدید فولد ممکن است Pixel نامیده شود. Fold 2، اما گوگل نام دیگری را انتخاب کرد، و این تنها تغییری نیست که با Pro Fold آینده شاهد خواهیم بود.

Pixel Fold اصلی با نسبت ابعاد متفاوتی نسبت به مشخصات معمولی تاشو عرضه شد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش بیرونی 5.8 اینچی بود که نسبتا کوتاه بود و صفحه نمایش داخلی نیز بسیار عریض و 7.6 اینچ بود. در حالی که نمایشگر بیرونی با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شد و تجربه کار با دستگاه را بی‌نظیر می‌کرد، صفحه‌نمایش داخلی به دلیل نسبت وسیع‌تر و سخت‌تر نگه داشتن دستگاه تاشو در یک دست، کارهایی مانند تایپ کردن را سخت‌تر می‌کرد.

با Pixel 9 Pro Fold جدید، Google رویکرد متفاوتی نسبت به مشخصات صفحه‌نمایش در پیش گرفته است و با فرم فاکتور جدیدی از Pixel Fold اصلی عرضه خواهد شد. طبق مشخصات که توسط Android Authority، Pixel Pro Fold نسبت به مدل قبلی خود دستخوش تغییرات اساسی خواهد شد و ظاهری صاف تر را انتخاب می کند.

نسبت‌های تصویر با مدل اصلی متفاوت است، به طوری که Pro Fold دارای صفحه نمایش داخلی 8 اینچی است که جهشی بزرگ را نشان می‌دهد. این صفحه نمایش با روشنایی بیشتر و حداکثر روشنایی 16000 نیت ارائه می شود و وضوح تصویر نیز بهبود می یابد و دارای رزولوشن 2152 x 2076 و نرخ تازه سازی 120 هرتز است.

نمایشگر بیرونی نسبتاً بلندتر خواهد بود و دارای یک پنل 6.24 اینچی است که بزرگتر از مدل اصلی فولد است. حداکثر روشنایی نیز بهبود می‌یابد، زیرا روشنایی HDR 1800 نیت و رزولوشن 1080 x 2424 است. این به‌روزرسانی‌ها Pro Fold جدید را بسیار متفاوت از نسخه اصلی می‌کنند و به جای آن احساس نزدیک‌تر شدن به OnePlus Open می‌کنند.

یک افشای اطلاعات قبلی نشان می‌داد که گوشی تاشوی جدید باریک‌تر از گلکسی زد فولد 6 خواهد بود و ضخامت 10.54 میلی‌متری در حالت تا شدن خواهد داشت و جنبه‌های سخت‌افزاری مدل آینده را بهبود می‌بخشد. حتی با وجود اینکه چیز زیادی در مورد چروک شدن صفحه نمایش داده نشده است، در حال حاضر، به نظر می رسد تغییرات بزرگ پنل یک جنبه امیدوارکننده از Pixel 9 Pro Fold آینده باشد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل