Shadows of the Damned: Hella Remastered تاریخ انتشار رسمی دریافت می کند

Shadows of the Damned: Hella Remastered تاریخ انتشار رسمی دریافت می کند

برای کسانی که خواهان نوستالژی هستند، Shadows of the Damned: Hella Remastered بالاخره تاریخ انتشار رسمی پیدا کرد. این ماجراجویی عجیب راک اند رول از 31 اکتبر 2024 به Steam، Xbox، PlayStation و Nintendo Switch خواهد رسید. پیش‌سفارش برای این بازی کلاسیک به جز برای نینتندو سوییچ در دسترس است. این تیم به زودی تاریخ انتشار این پیش‌سفارش را اعلام خواهد کرد. تریلر برای بازسازی مجدد در کانال YouTube آنها منتشر شده و اکنون در دسترس است .

Grasshopper Manufacture در 31 ژوئیه میزبان Grasshopper Direct در کانال YouTube خود خواهد بود، جایی که طرفداران علاقه مند می توانند درباره بازی آینده اطلاعات بیشتری کسب کنند. در این Grasshopper Direct، طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که تهیه کننده Shadow of the Damned، Shinji Mikami، Suda51، و چند نفر دیگر از اعضای تیم را ببینند که همگی برای پاسخ به سوالات داغ شما در مورد نسخه آینده و همچنین حضور خواهند داشت. شما را به یک شیرجه عمیق در توسعه این ریمستر کاملاً جدید می برد.

ریمستر Shadows of the Damned با بسیاری از ویژگی‌های جدید، مانند لباس‌های جدید، عرضه می‌شود. این حالت جدید بازی ++ اسلحه‌ها و ظاهر شما را به بازی بعدی‌تان منتقل می‌کند، جایی که سختی آن بالا می‌رود، اما شما همچنان به همان اندازه قدرتمند خواهید بود، اگر نه بیشتر، مانند قبل.

Shadows of the Damned: Hella Remastered همچنین با یک پچ جدید 60 FPS و پشتیبانی از 4K ارائه می شود که بالاترین گیم پلی وفاداری را به بازیکنان می دهد. متأسفانه برای کسانی که در نینتندو سوییچ هستند، شما همچنان روی 30 فریم بر ثانیه گیر خواهید داشت و پشتیبانی از 4K محدود به Xbox، PlayStation و Steam است.

شما در نقش گارسیا هاتسپور، یک شکارچی شیطان برای کسانی که با این بازی آشنا نیستند، بازی می کنید. این بازی کمدی به شما امکان می دهد با شیاطین مبارزه کنید و از طریق جهنم عبور کنید و با موجودات وحشتناک مختلف مبارزه کنید. گارسیا هاتسپور در این ماجراجویی بزرگ است تا عشق زندگی خود را از دست یک پادشاه شیطانی واقعا وحشتناک نجات دهد.

گارسیا هاتسپر به همراه قابل اعتمادش، جانسون جمجمه، ملحق می شود که در حین کاوش در اعماق جهنم، تفسیر کمدی ارائه می دهد. تاریکی یک نقطه ضعف برای بازیکن است زیرا شیاطین در تاریکی قوی تر می شوند. با این حال، آنها را با نور منفجر کنید و از زرادخانه سلاح های خود استفاده کنید، و Garcia Hotspur می تواند همه شیاطین را از بین ببرد.

این بازی توسط Goichi Suda ساخته شده است که با نام سودا 51. آنها یکی از پرکارترین بازی‌سازان ژاپنی هستند و به توسعه فرنچایزهایی مانند No More Heroes، Killer7 و Fatal Frame کمک کرده‌اند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل