نمایندگان باید درباره عملکرد خود پاسخگو باشند/ موفقیت رئیس‌جمهور منتخب، موفقیت کل نظام است

نمایندگان باید درباره عملکرد خود پاسخگو باشند/ موفقیت رئیس‌جمهور منتخب، موفقیت کل نظام است

۰۷:۰۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۳

محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار اخیر وکلای ملت با رهبر انقلاب، گفت: در این دیدار رهبر انقلاب نکاتی در جهت عملکرد مجلس ارائه فرمودند که دارای اهمیت فراوانی بود.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب توصیه‌ها و تذکراتی درباره عملکرد مجلس داشت که باید مورد توجه نمایندگان قرار گیرد، ادامه داد: اولین نکته‌ای که تذکرات رهبر انقلاب وجود داشت بحث پاسخگو بودن نمایندگان درقبال عملکرد خود بود که ایشان اشاره داشتند که مجلس همیشه یک نهاد پرسشگر نیست و بلکه یک نهاد پاسخگو نیز هست.

نماینده تربت حیدریه در مجلس با بیان اینکه رهبر انقلاب در این دیدار تاکید بر همکاری بین قوا داشتند، افزود: ایشان اذعان داشتند که اگر دولت و رئیس جمهور موفق شوند، این موفقیت، موفقیت همه ما خواهد بود.

وی تاکید کرد: همچنین مقام معظم رهبری در مبحث نظارت مجلس اذعان داشتند که هدف از این نظارت کارآمدی دولت است و در نظارت هم نباید افراط و تفریطی صورت گیرد.

زنگنه گفت: همچنین مقام معظم رهبری در این جلسه گلایه‌ای از هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان داشتند و اذعان کردند که این هیئت انتظارات را برآورده نکرده است که باید در این راستا کوشید.

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل