تیم FOLON بازی Fallout: London’s Release را به اشتراک گذاشت

تیم FOLON بازی Fallout: London’s Release را به اشتراک گذاشت

بیش از یک سال پیش، تیم FOLON ویدیویی از آهنگ “I Just Can’t Wait (For Tomorrow)” را در کانال YouTube خود آپلود کرد که در رادیو Fallout: لندن در بازی شنیده خواهد شد. از امروز، توسعه دهندگان پشت این مد گسترده این آهنگ را در سرور Discord خود پست کردند، سروری که بیش از 50000 عضو دارد و تنها تعداد کمی از ناظران از کل سرور مراقبت می کنند.

از زمانی که آنها این پست را ارسال کردند، طرفداران با هیجان منتظر انتشار Fallout: London هستند که انتظار می رود فردا منتشر شود، همانطور که آهنگ نشان می دهد. با این حال، آنها به طور رسمی تاریخ را تأیید نکرده اند، بنابراین این حدس و گمان است.

مد Fallout: London یک بازنگری کامل از Fallout 4 است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا دنیای کاملاً جدیدی را در یک بازی آشنا کشف کنند. این مد توسط GOG.com میزبانی می شود و بازیکنان می توانند از راه اندازی GOG mod به آن دسترسی داشته باشند. این مد بازیکنان را در بسیاری از مناطق مختلف لندن هدایت می‌کند که هر کدام دارای ویژگی‌ها و زیبایی‌شناسی منحصربه‌فردی هستند.

این مد صداهای بسیار شناخته شده ای را برای دمیدن به شخصیت های مد معرفی می کند، مانند نیل نیوبون از Baldur’s Gate 3، کالین بیکر از Doctor Who و جان برکو، که رئیس مجلس عوام بود. 2009 تا 2019، و اکنون دوباره نقش خود را به عنوان سخنران در Fallout: London بازی می کند.

با انتشار به‌روزرسانی نسل بعدی برای Fallout 4، بازیکنانی که بازی را از طریق فروشگاه Epic Games خریداری کرده‌اند دیگر نمی توانید به مود دسترسی داشته باشید مگر اینکه مستقیماً از طریق Steam یا فروشگاه GOG.com خریداری شود. این به این دلیل است که بازیکنان باید بتوانند به‌روزرسانی نسل بعدی را به عقب برگردانند، که منجر به این شد که تیم FOLON مجبور شود به طور کامل کدنویسی مود را دوباره انجام دهد، زیرا با به‌روزرسانی نسل بعدی سازگار نیست. با این حال، نسخه فعلی ماد با پیش آپدیت بازی سازگار است. همانطور که مطرح می شود، تیم FOLON در حال کار بر روی نسخه ای از مود است که با به روز رسانی نسل بعدی سازگار است، اما ممکن است مدتی طول بکشد تا این به روز شود، زیرا آنها در آخرین ثانیه از انتشار به روز رسانی مطلع شدند. .

بر اساس سؤالات متداول فهرست شده در وب سایت رسمی Fallout: London، بازیکنان باید یک جدید به طور کامل ذخیره کنید تا مود را به طور کامل بررسی کنید، زیرا ماموریت های از قبل موجود که بازیکنان در ذخیره قبلی خود تکمیل کرده اند می توانند باعث ایجاد مشکلاتی در مود شوند.

اگر پست Fallout: London Discord درست باشد، به این معنی است که انتشار کامل Fallout: London نزدیک است تا بازیکنان هیجان زده در آن گیر کنند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل