لیست های شغلی جدید Stellar Blade نشان می دهد که پورت PC، DLC ممکن است در دست اجرا باشد

لیست های شغلی جدید Stellar Blade نشان می دهد که پورت PC، DLC ممکن است در دست اجرا باشد

یک پورت Stellar Blade PC هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، اما می‌تواند در کنار محتوای اضافی در حال کار باشد.

همانطور که در گزارش شده است انجمن های Tech4Gamers، دو لیست شغلی از توسعه دهنده Shift Up مرتبط با بازی به صورت آنلاین ظاهر شده اند. این استودیو به دنبال استخدام یک Combat Designer برای توسعه رایانه شخصی است که به طور خاص مهارت های مرتبط با رایانه شخصی مانند طراحی و کار داده را می خواهد، که به شدت نشان می دهد که یک پورت قرار است در مقطعی منتشر شود. علاوه بر این، Shift Up به دنبال استخدام یک Battle Designer – Monster Creation برای ایجاد مهارت های هیولا، طراحی هوش مصنوعی و کار داده است. به نظر می رسد این نشان می دهد که ممکن است در آینده محتوای بیشتری به Stellar Blade بیاید و هیولاهای جدیدی بخشی از آن باشند.

در حالی که پورت رایانه شخصی Stellar Blade و محتوای اضافی هنوز تأیید نشده است، این اولین باری نیست که در مورد آنها می شنویم. در مه، مستنداتی که استودیو برای اولین بار آماده کرده است عرضه عمومی به هر دوی آنها اشاره کرد، اما با این حال، شنیدن این موضوع که به نظر می رسد برنامه ها در حال انجام است، خوشحال کننده است.

Stellar Blade اکنون در پلی‌استیشن 5 در دسترس است. می‌توانید با بررسی بررسی.

هیچ چیز در مورد آن وجود ندارد، Stellar Blade یک جشن شگفت انگیز برای چشم ها و از لحاظ فنی یک اکشن RPG است. آنهایی که ایو بیش از حد جنسی را به‌خاطر جنایت می‌بینند، رستگاری کمی در یافتن تواضع برای قهرمان قابل بازی پیدا می‌کنند، اما در عین حال، کسانی که قبلاً به سال‌های پس از انتشار Bayonetta و میم‌های 2Booty عادت کرده‌اند، طراحی شخصیت‌ها را لذت‌بخش می‌دانند. کمترین. Stellar Blade یک عنوان اکشن فوق‌العاده است و یک بازی انحصاری پلی‌استیشن است که باید بعد از خواب بچه‌ها بازی کنید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل