Fireblocks جعبه ابزار شروع بلاک چین متمرکز بر راه اندازی را اعلام کرد

Fireblocks جعبه ابزار شروع بلاک چین متمرکز بر راه اندازی را اعلام کرد

شرکت حفاظت از رمزارز Fireblocks در حال ارائه یک لباس جدید با هدف توانمندسازی استارتاپ ها با ابزارهای مبتنی بر بلاک چین است.

Fireblocks، پلتفرمی برای ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز و مدیریت عملیات کریپتو، ابزار جدیدی را راه‌اندازی کرده است که برای کمک به استارت‌آپ‌ها در توسعه محصولات مبتنی بر بلاک چین طراحی شده است.< /p>

هدف جدید به نام Fireblocks برای استارت‌آپ‌ها ارائه blockchain است. در بیانیه مطبوعاتی به اشتراک گذاشته شده با crypto.news آمده است که ویژگی های زیرساخت، ارائه خدماتی مانند مدیریت خزانه داری، کیف پول های نگهبانی به عنوان یک سرویس، و کیف پول های جاسازی شده در میان سایر موارد.

با استفاده از این ابزار، استارت‌آپ‌ها می‌توانند عملیات خزانه‌داری روزانه خود را در رمزنگاری مدیریت کنند، به پلتفرم‌های معاملاتی متصل شوند و به امور مالی غیرمتمرکز دسترسی داشته باشند. در بیانیه مطبوعاتی آمده است، علاوه بر این، به سازندگان محصول اجازه می دهد راه حل های مدیریت کلید غیرقانونی ایجاد کنند و به آنها کنترل کیف پول خود را بدهد.

ایدان افرات، یکی از بنیانگذاران Fireblocks، می‌گوید که این شرکت می‌خواهد به استارت‌آپ‌ها کمک کند تا نگرانی‌های امنیتی را برطرف کنند، و اشاره می‌کند که بسیاری از پروژه‌های موفق تمایل دارند در طول دوره‌های رشد بیش از حد، «صرفاً بر حفظ ثبات فرانت‌اند و نادیده گرفتن امنیت در فرآیند» تمرکز کنند.

Fireblocks که در سال 2018 توسط مایکل شاولوف، پاول برنگولتز و ایدان اوفرت تأسیس شد، مجموعه‌ای از محصولات و خدمات را به شرکت‌های بلاک چین ارائه می‌کند که برای ارائه زیرساخت‌ها برای مدیریت دارایی‌های دیجیتال طراحی شده‌اند. طبق داده‌های PitchBook، این شرکت بیش از ۱ میلیارد دلار سرمایه از سرمایه‌گذارانی از جمله Cyberstarts، Tenaya Capital، و Eight Roads در میان دیگران جذب کرده است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل