هنگامی که Human بیش از 230000 پیک بازیکن از زمان انتشار، به روز رسانی اصلی Devs Tease

هنگامی که Human بیش از 230000 پیک بازیکن از زمان انتشار، به روز رسانی اصلی Devs Tease

Once Human یک بازی کاملاً جدید رایگان برای بازی است بازی بقا که در دنیایی پسا آخرالزمانی جریان دارد. شما باید در جهانی زنده بمانید که کاملاً توسط یک رویداد فاجعه بار تغییر کرده است. شما در دنیای ناشناخته از خواب بیدار می شوید و با صدها و هزاران موجود بیگانه مانند به نام Aberrant مبارزه می کنید که اکنون سیاره را هجوم می آورند. این بازی پس از انتشار در 9 جولای آغاز شد و به بیش از 230000 بازیکن رسید. با تعداد قابل توجهی مانند 230000، Once Human را در جایگاه پنجم جدول رسمی Steam برای بیشترین بازی‌ها قرار می‌دهد.

با توجه به اینکه بازار بازی‌های پسا آخرالزمانی و بقا به شدت اشباع شده است، سبک هنری منحصر به فرد و زیبایی‌شناسی عجیب و غریب Once Human به نفع آن بوده است. در کنار مبارزات و گیم‌پلی سرگرم‌کننده، این ویژگی‌ها به ارتقای Once Human به اوج کمک کردند.

علاوه بر رسیدن به 230000 بازیکن اوج در بازی برای Once Human، آنها همچنین به 500000 عضو در سرور رسمی Discord بازی رسیده اند.

از آنجایی که بازی تاکنون بسیار موفق بوده است، توسعه دهندگان بازی Once Human نقشه راه خود را به اشتراک گذاشته اند و نشان داده اند که قصد دارند در فصل های آینده چه به روز رسانی هایی را برای بازی ارائه کنند. اولین به‌روزرسانی بزرگ در ماه سپتامبر ارائه می‌شود، و Starry Studios شروع به بررسی آنچه بازیکنان از به‌روزرسانی آینده انتظار دارند، آغاز کرده است.

بازیکنان قبلاً یک ماه شلوغ در ماه جولای داشته اند. نه تنها بازی به طور کامل منتشر شد، بلکه بازیکنان باید با Manibus آشنا شوند، موجودیت بزرگی که جهان را به وحشت انداخته است، جایی که باید با دیگران متحد شوید تا در جنگ نخست با آن مبارزه کنید.

آخرین آپدیت بازی Once Human سناریوی جدیدی از گیم پلی PvP را معرفی می کند که در آن نبردی بین گروه های اصلی جهان، Mayflies و Rosetta در می گیرد. همراه با سناریوی PvP، کسانی که ترجیح می‌دهند به داستان پایبند باشند و جهان را در تنهایی کشف کنند، می‌توانند منتظر یک سناریوی PvE باشند. در سناریوی PvE، منطقه جدیدی کاوش خواهد شد، جایی که بازیکنان می‌توانند از کوه‌های شمال بالا بروند، در مقابل هیولاهای جدید دفاع کنند و چالش‌های کاملاً جدیدی را در حین حرکت در زمین‌های صخره‌ای تجربه کنند.

در حالی که همه این اطلاعات برای کسب اطلاعات بیشتر در وب‌سایت رسمی Once Human، تاریخ انتشار به روز رسانی ها هنوز منتشر نشده است. با این حال، سناریوی PvP، حداقل، نسبتاً به زودی منتشر خواهد شد و وب سایت تاریخ انتشار تخمینی را در ماه سپتامبر ارائه می دهد. در مورد سناریوی جدید PvE، به‌عنوان “به زودی عرضه می‌شود.”

علامت‌گذاری شده است

 

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل