آذرپیرا: می‌خواهم در المپیک رویای کودکی‌ام را برآورده کنم/ هر ۱۶ کشتی‌گیر وزنم مدعی هستند

آذرپیرا: می‌خواهم در المپیک رویای کودکی‌ام را برآورده کنم/ هر ۱۶ کشتی‌گیر وزنم مدعی هستند

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

۱۴:۴۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

امیرعلی آذرپیرا کشتی گیر آزادکار تیم ملی ایران که نماینده کشورمان در وزن ۹۷ کیلوگرم در المپیک پاریس خواهد بود، در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آمادگی اش برای حضور در المپیک گفت: خداراشکر شرایط خیلی خوب است و حدود یک سال است که در اردو هستیم و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را در المپیک کسب کنیم.

آذرپیرا درباره پاداش‌های اعلام شده از سوی وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون کشتی برای مدال آوران گفت: اول اینکه ما ممنونیم از اینکه انقدر پاداش‌های خوبی برای ما در نظر گرفتند، اما من به شخصه در قید و بند این پاداش‌ها نیستم و برای من فقط مهم این است که بتوانم طلای المپیک که آرزوی دوران کودکی ام بود را برآورده کنم و پاداش برای من در اولویت نیست.

با محرومیت عبدالرشید سعدالله یف، حالا کایل اسنایدر آمریکایی و تاج الدینوف کشتی گیر روسی الاصل کشور بحرین که سال گذشته قهرمان جهان هم شده بود، مدعیان و رقبای اصلی آذرپیرا برای کسب مدال طلا در این وزن هستند، اما کشتی گیر کشورمان اعلام کرده که به هر ۱۵ حریفش در این وزن فکر می‌کند و افزود: در المپیک هر ۱۶ کشتی گیر در هر وزن مدعی هستند و همه آنها قهرمان هستند و نمی‌توانم فقط به آن دو نفر فکر کنم. زیرا همه کشتی‌ها سخت است و امیدوارم بتوانم حریفانم را شکست دهم و به طلا برسم.

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل